در قابلیت جدید واتس اپ با تاخیر به مکالمه گروهی بپیوندید

مجازیست–اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که نسبت به پیام‌های واتس اپ بی توجه هستند، این عملکرد جدید شما را نجات می‌دهد.

این پیام رسان قابلیتی را منتشر کرده است که به کاربران امکان می‌دهد در هر زمان به تماس‌های گروهی ملحق شوند. اگر فردی در گروهی که شما عضو آن هستید به تماس پاسخ ندهد، همچنان می‌تواند تا زمانی که آن گفت‌وگو در حال انجام است به تماس بپیوندد.

پیام رسان WhatsApp همچنین صفحه اعلان تماسی را منتشر کرده است تا کاربران بتوانند ببینند چه کسانی در حال حاضر حضور دارند و دعوت شوندگانی که هنوز به آن‌ها ملحق نشده اند، چه کسانی هستند.

تنظیمات نادیده گرفتن تماس‌ها در واتس اپ

 اگر کاربر روی «نادیده گرفتن» ضربه بزند، می‌تواند با رفتن به برگه «تماس ها» در برنامه به تماس بپیوندد. کاربران اندروید و iOS به ویژگی جدید دسترسی دارند، فقط باید واتس اپ را به جدیدترین نسخه به روز کنند.

همچنین براساس گزارش‌های اخیر، قابلیت جدید واتس اپ، به کاربران این امکان را می‌دهد تا گزینه زمان سنج را انتخاب کرده و تصاویر  را روی قابلیت یکبار مشاهده تنظیم  کنند. این قابلیت جدید واتس اپ، تصاویر را فقط یک بار به صورت زمان‌دار برای کاربران پخش می‌کند و آن‌ها نمی‌توانند بیش از یک بار تصاویر را در صفحه نمایش خود باز یا بارگیری کنند.

گفتنی است، فیس بوک این ویژگی را به عنوان «لحظات خصوصی» یا ارسال اطلاعات حساس احتمالی مانند گذرواژه‌های Wi-Fi اعلام کرده است. در مقاله راهنما، این شرکت خاطرنشان می‌کند که گیرنده هنوز می‌تواند هنگام باز کردن عکس «مشاهده یک بار»، اسکرین شات بگیرد یا صفحه خود را ضبط کند.

شایان ذکر است ، واتس اپ برخلاف پیامرسان‌های دیگر به فرستنده اطلاع نمی‌دهد که از تصویر ارسالی چه زمانی اسکرین شات گرفته می‌شود. پیش از این نیز طراحان پیامرسان واتس اپ قابلیت انتقال داده‌ها و تاریخچه چت از تلفن‌های قدیمی اندروید به آیفون برای کابران سیستم عامل ios را فراهم کرده بود.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپروت وایرد/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول