با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید

مجازیست–برخی تصور می‌کنند که وضعیت اینستاگرام تحت مدیریت فیس بوک بدتر می‌شود، اما این شبکه اجتماعی همچنان مشغول به روزرسانی و ارائه ویژگی‌های جدید است.

جدیدترین ویژگی ارائه شده، برگه جدید «Audio» در گزینه‌های Explore است. همانطور که از نام آن مشخص است این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد که آهنگ‌های خاصی را در برنامه جستجو کنند و هنگامی که آهنگی را انتخاب می‌کنید، موارد مشابه آن نیز ظاهر می‌شود.

بدیهی است که اینستاگرام در تلاش است تا Reels را تقویت کرده و از تیک تاک و ویژگی برگه‌های Sounds آن تقلید کند. به هر حال، Reels یک سال پیش به عنوان پاسخی برای مقابله با رقیب اینستاگرام راه اندازی شد و از آن زمان شرکت فیس بوک همچنان سعی می‌کند آن را تقویت کند، چون اینستاگرام یکی از برترین بستر‌های درآمدزایی فیس بوک در زمینه درآمد است.

جلوگیری از محتوای مزاحم در اینستاگرام

همچنین اینستاگرام اعلام کرد ویژگی‌های جدیدی به نام Limits و Hidden Words طراحی شده است که برای کاهش نفرت و سوء استفاده از پست‌های پرطرفدار ارائه شده است. این به روزرسانی به منظور محافظت از کاربران، در مقابل محتوای مزاحم، نژادپرستانه و جنسیتی در نظرات و پیام‌های دایرکت طراحی شده است.

ویژگی جدید Limits که از امروز در دسترس است، به همه کاربران اجازه می‌دهد تا نظرات و درخواست‌های دایرکت را از کاربرانی که یا آن‌ها را دنبال نمی‌کنند یا آن‌ها را دنبال کرده اند پنهان کنند.

ویژگی جدید دیگر Hidden Words، به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های سوء استفاده را در درخواست‌های دایرکت فیلتر کنند. اگر درخواستی حاوی کلمه فیلتری است که انتخاب کرده‌اید، به طور خودکار در یک پوشه مخفی قرار می‌گیرد که می‌توانید انتخاب کنید هرگز باز نشود.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل فون آرنا و انگجت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول