انتقاد عضو شورای شهر از تاکسیرانی به دلیل تعطیلی کارپینو

مجازیستمیثم مظفر، عضو شورای شهر تهران در جریان سومین جلسه علنی شورای اسلامی‌شهر تهران ضمن انتقاد به عملکرد سازمان تاکسیرانی و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نسبت به نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر تهران:

  • در دوره گذشته و زمانی که سازمان تاکسیرانی به دوره پنجم شورا تحویل داده شد ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در مجموع تاکسیرانی وجود داشت که در آن دوره یک حرکت جهشی برای نوسازی تاکسیرانی انجام شد و متأسفانه بر اساس گزارشی که ما اخذ کرده‌ایم هم‌اکنون ۴۷ هزار و ۲۱۰ تاکسی فرسوده در شهر تهران وجود دارد که یک فاجعه و عقبگرد جدی در حوزه تاکسیرانی است.
  • در دوره گذشته جلسات ویژه‌ای با مجموعه دولت و سایر بخش‌ها برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده انجام شد، اما متأسفانه در این دوره اتفاقی در این بخش صورت نگرفته است.
  • تعطیلی اپلیکشین کارپینو توسط سازمان تاکسیرانی، غیرقابل قبول است و این اپلیکیشن شرایطی را فراهم کرده بود تا شهروندان بتوانند به راحتی تاکسی ون و یا تاکسی بانوان را در اختیار بگیرند اما مشخص نیست به چه بهایی این اپلیکیشن توسط تاکسیرانی فروخته شد.
  • وضعیت بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان و همچنین تعطیلی دانشکده تاکسیرانی، نگرانی‌هایی بود که در حوزه حمل و نقل به‌ویژه در شرکت تاکسیرانی به وجود آمده است.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول