واتس اپ نحوه پیش‌نمایش لینک‌‌ها را در چت تغییر می‌دهد

مجازیست–واتس اپ در حال حاضر پیش‌نمایش لینک‌ها را در چهار یا پنج خط کوتاه به همراه یک تصویر کوچک (در صورت وجود) نشان می‌دهد. برای مقایسه، تلگرام متن بیشتر و تصویر بزرگتری از لینک ارائه شده را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و با این رویکرد کاربران می‌توانند محتوای داخل لینک را پیش از باز کردن آن تا حدودی متوجه شوند.

این وجود جدید توسط WABetaInfo شناسایی شده و گفته می‌شود در بروزرسانی‌های آینده اپلیکیشن واتس اپ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا تصویر بزرگتر و فضای بیشتری برای متن در قسمت پیش‌نمایش لینک فراهم کند.

وب‌سایت WABetaInfo معمولا اخبار مربوط به ویژگی‌های جدید اپلیکیشن واتس اپ را پیش از ارائه بروزرسانی‌های جدید عنوان می‌کند. تغییر جدید ممکن است برای برخی کاربران بی‌اهمیت به نظر برسد، اما با این وجود قابلیت مفیدی را ارائه می‌کند.

طبق گزارش ارائه شده، اکنون نسخه بتا اپلیکیشن واتس اپ در iOS و اندروید قابلیت پیش‌نمایش لینک جدید را برای کاربران ارائه می‌کنند. کاربران iOS برای آزمایش ویژگی جدید نسخه ۲.۲۱.۱۶۰.۱۷ و کاربران اندروید نسخه ۲.۲۱.۱۷.۱۵ را از گوگل پلی و اپ استور می‌توانند دریافت کنند.

از زمان انتشار ابتدایی واتس اپ بیش از یک دهه می‌گذرد و این اپلیکیشن پیام‌رسان اکنون به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های جهان تبدیل شده است. واتس اپ به عنوان بخشی از تغییرات اخیر خود، سرانجام قابلیت انتقال تاریخچه چت و محتواها بین سیستم عامل iOS و اندروید را در دسترس برخی کاربران این پلتفرم قرار داده بود.

تاکنون این اپلیکیشن توانایی اجرا روی یک دستگاه را داشت و کاربران با تهیه نسخه پشتیبان از پیام‌ها، تصاویر، چت‌ها و یادداشت‌های صوتی کاربران و بازیابی آن‌ها در دستگاه جدید می‌توانستند حساب کاربری خود را به گوشی جدید تغییر دهند. اما قابلیت انتقال داده‌های بین سیستم‌عامل‌های مختلف تاکنون وجود نداشته است.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول