برترین‌های جشنواره «بازی دل‌ها» در آستانه انتخاب

مجازیست–آیین اختتامیه و معرفی برترین‌های نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت با عنوان «بازی دل‌ها» روز ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود.

این جشنواره که با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران و هم‌زمان با ایام گرامیداشت چهل‌ویکمین سالروز دفاع مقدس اجرا می‌شود، شامل انتخاب بازی‌های برتر در ۲ بخش ایده و سند طراحی بازی یا گیم دیزاین داکیومنت (GDD) است.

با اعلام دبیرخانه این جشنواره ۳۱ شرکت‌کننده آثار خود را برای حضور در این جشنواره ارسال کرده‌اند که از میان آنها ۲۹ اثر در حوزه مدافعان حرم و ۲ اثر در حوزه شهدای مدافع سلامت است.

نامزدهای هر بخش که از میان آنها برترین‌ها با انتخاب هیئت داوران معرفی می‌شوند نیز به‌این‌ترتیب اعلام شده است‌: ۶ شرکت بازی‌سازی، ۱۹ تیم بازی‌ساز، ۱۳ ایده و ۱۴ سند طراحی بازی (GDD).

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره نیز ۳ جایزه به برترین ایده‌ها، ۳ جایزه به برترین سندهای طراحی بازی و۴ جایزه برای تقدیر از فعالان این حوزه اهدا می‌شود.

علاوه بر اهدای جایزه نقدی به برگزیدگان این جشنواره، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز از تولید طرح‌ها و ایده‌های برتر ارائه شده توسط تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز با تخصیص بودجه حمایت می‌کند.

آیین اختتامیه این جشنواره روز ۱۰ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار می‌شود.

/روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول