پخش زنده مراسم اربعین حسینی از آی گپ

مجازیست–به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم و عاشقان ابا عبدالله (ع) در عزای امام سوم شیعیان عزاداری می‌کنند.

آیت الله میرزا جواد آقا ملکی تبریزی، با استناد به حدیث علامت‌های پنج‌گانه مؤمن می‌فرمودند:

بر مراقبه کننده لازم است که بیستم صفر (اربعین) را برای خود روز حزن و ماتم قرار داده، بکوشد که امام شهید را در مزار حضرتش زیارت کند؛ هرچند تنها یک بار در تمام عمرش باشد.

به دنبال استقبال کاربران از برنامه‌های «حسینیه مجازی آی گپ» در دهه اول محرم، این اپلیکیشن تمام خدمات بر آن شد که برخی برنامه‌های عزاداری را برای ایام اربعین نیز در نظر داشته باشد.

کاربران آی گپ در شب‌های محرم بعد از نماز مغرب و عشاء در مجلس عزای امام حسین (ع) با نوای دلنشین مداحی کربلایی محمد حسین پویانفر، به همراه فیض بردن از کلام سخنرانان مذهبی شرکت کردند و این مراسم را به صورت زنده از حرم امام زاده صالح (ع) مشتاقانه دنبال می‌کردند.

این برنامه در ایام اربعین نیز ادامه خواهد داشت و محمد حسین پویانفر، مداح اهل بیت، از پنجشنبه اول مهرماه مصادف با ۱۶ ماه صفر به مدت چهار شب با برپایی مراسم مداحی و عزاداری از امامزاده صالح (ع) همراه با عزاداران حسینی خواهد بود. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام میرهاشم حسینی به صورت زنده از آی گپ پخش خواهد شد.

برای استفاده از امکانات «حسینیه مجازی آی گپ» و همچنین سایر خدمات این اپلیکیشن بومی، کافیست عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کرده و یا از طریق استورهای داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

/سرویس پایش خبر عصر آی سی تی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول