نماینده‌های انگلیسی خواستار افزایش دامنه مسئولیت پلتفرم‌ها شدند

مجازیست– حزب کارگر انگلیس برای حفاظت از خانواده‌ها در برابر کلاهبرداری آنلاین پیشنهاد کرده شبکه‌های اجتماعی مسئولیت کلاهبرداری هایی که در پلتفرمشان انجام می‌شود را برعهده گیرند.

این حزب اعلام کرد دولت با نگنجاندن کلاهبرداری‌ها در لایحه ایمنی آنلاین عموم مردم را در معرض خطر قرار داده است.

جو استیونز وزیر دیجیتال، فرهنگ و رسانه و نماینده پارلمان انگلیس در کنفرانس حزب کارگر اعلام خواهد کرد مسئولیت شبکه‌های اجتماعی نه تنها شامل مقابله با کلاهبرداری‌ها بلکه شامل مقابله با سطح بالای محتوای کودک آزاری، آسیب به خود و خودکشی، اخبار جعلی درباره وا کسیناسیون و نفرت پراکنی است.

در متن سخنرانی او آمده است: ما با اپیدمی کلاهبرداری‌های آنلاین روبرو هستیم. اما دولت نمی‌خواهد حفاظت از افراد در برابر آنها را در لایحه ایمنی آنلاین بگنجاند. قربانیان خواهان گنجاندن این بخش قانون هستند، پلیس شهر لندن نیز خواستار این امر شده است اما حزب محافظه کار همچنان مخالف است و از فرصت حفاظت از عموم مردم و مقابله با کلاهبرداران آنلاین خودداری می‌کند. اما حزب کارگر ائتلافی در پارلمان برای قانونی بهتر تشکیل می‌دهد که از مردم در برابر کلاهبرداران دفاع می‌کند.

در بخش دیگری از این متن آمده است: چنین روندی وظیفه حفاظت از کاربران را برعهده شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد که میزبان کلاهبرداران در پلتفرم شان می‌شوند.

ما برخلاف حزب حاکم، خواهان مجازات‌های جزایی مدیران ارشد شرکت‌هایی هستیم که قانون را به طور مرتب نقض می‌کنند.

/مهر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول