۱۲۵ گیگابایت از داده‌های Twitch نشت کرد

مجازیست–بزرگترین پلتفرم استریم بازی‌های ویدئویی اینترنت « Twitch » با نشت گسترده داده‌ها روبه‌رو شده‌است و بیش از ۱۲۵ گیگابایت از اطلاعات،‌ به‌صورت آنلاین منتشر شده‌است.

در اولین بررسی این فایل تورنت که در ۴chan به عنوان پلتفرم انتشار عکس و اطلاعات، منتشر شده هنوز، اعتبار فایل‌ها ثابت نشده اما این فایل‌ها قانونی هستند.

تصور می شود که در میان این فایل‌ها کدمنبع این پلتفرم استریم به همراه سابقه کامل نظرات کاربران، گزارش پرداخت‌های سازندگان از سال ۲۰۱۹، اطلاعات کاربران از طیف وسیعی از دستگاه‌ها ، SDK های اختصاصی و داخلی سرویس های AWS مورد استفاده در سایت و فایل‌های مربوط به سایر املاک متعلق به Twitch قرار دارد.

در حالی که بسیاری از این موارد برای اکثر مردم نگران کننده نیست. یکی از کاربران توییتر که ادعا می‌کند درحال بررسی داده‌ها است، عنوان کرده که در میان فایل‌ها رمزهای رمزگذاری شده‌ای نیز پنهان شده است. این کاربر همچنین توصیه کرده‌است هرکسی که دارای حساب Twitch است، احراز هویت دو مرحله ای را فعال کند تا از به‌روز هر گونه مشکل جلوگیری شود.

یکی از جنبه های عمومی این نشت اطلاعات، گزارش درآمد برخی از محبوب‌ترین استریمرهای Twitch بوده‌است، که به نظر می‌رسد آنها از آگوست ۲۰۱۹ تا اکتبر ۲۰۲۱ درآمد کسب کرده‌اند.

بر اساس گزارش Video Game Chronicles، افشاگر قصد دارد در آینده اطلاعات بیشتری را فاش کند و این فایل عظیم ۱۲۵ گیگابایتی تازه آغاز کار است، اما اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در آینده منتشر می‌شود به اشتراک گذاشته نشده‌است.

Twitch هنوز در مورد نشت احتمالی اطلاعات اظهار نظری نکرده‌است و همچنین از کاربران خواسته است تا در حفظ امنیت حساب‌های خود اقدامی انجام دهند.

/پیوست به نقل از dotesports/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول