فراخوان همکاری در پروژه‌های پژوهشی و توسعه‌ای

مجازیست–سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، با توجه به ماموریت‌های کلان و در راستای ارزیابی، توانمندسازی و ارتقای فعالیت‌های تنظیم‌گری خود،و با دغدغه توسعه فعالیت‌های تنظیم‌گری و همچنین بازطراحی ارتباطات و فعالیت‌های تنظیم‌گران در کشور، برخی اولویت‌های خود در حوزه ارزیابی و همچنین بازطراحی نهادی و ساختاری نظام تنظیم‌گری را به شرح زیر اعلام می‌دارد.

از همه اشخاص حقیقی و حقوقی توانمند و صاحب نظر در حوزه تنظیم‌گری، اعم از پژوهشگران، متخصصین و دانشگاهیان برای مشارکت در این پروژه‌ها دعوت به همکاری می‌کند.

انتظار می‌رود این پروژه‌ها در دو لایه کلی توسعه ادبیات و الگو و همچنین پیشنهادهای سیاستی و نهادی برای اثربخشی عملیاتی ساترا در نظام ملی تنظیم‌گری انجام گیرند و لازم به ذکر است که حقوق مالکیت فکری و معنوی فعالیت‌ها برای طرفین به صورت مقتضی در قالب قرارداد مورد تاکید خواهد بود.

توضیحات تفصیلی مربوط به هر یک از طرح‌ها به صورت جداگانه در فایل درخواست طرح پیشنهادی مربوطه، ذکر شده است و در صورت نیاز جزییات بیشتر طی جلساتی مشترک بین نمایندگان ساترا و پیمانکار(ان) منتخب مورد بررسی و جمع‌بندی قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که فرصت ارسال پیشنهادها تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

لیست پروژه‌ها به شرح زیر اعلام می‌شود:

  1. طراحی نظام ملی تنظیم‌گری با تمرکز بر معماری نهادی و ساختاری نظام حکمرانی ملی
  2. طراحی، توسعه و راه‌اندازی شبکه ملی تنظیم‌گران ایران
  3. ارزیابی نهادی و ساختاری ۴ تنظیم‌گر ایران بر اساس شاخص سلامت تنظیمگر
  4. ارزیابی اثربخشی ساترا از نگاه ذینفعان حاکمیتی، خصوصی و عمومی

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با شماره  ۰۲۱۸۸۳۴۵۱۹۹ داخلی ۳۱۲ تماس بگیرید.

/ساترا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول