«تیک تاک» به تلویزیون های هوشمند LG می آید

مجازیستشرکت ال جی (LG) اعلام کرد: پلتفرم ویدیوهای کوتاه «تیک تاک» اپلیکیشن جدیدی را برای تلویزیون هوشمند ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ این شرکت عرضه کرده است.

این سازنده تلویزیون اعلام کرد با بروزرسانی نرم افزاری مدل های ال جی که به سیستم عامل جدید «webOS 5.0» و «webOS 6.0» مجهز هستند تیک تاک به تلویزیون اضافه می شود.

این بروزرسانی از هفتم اکتبر در دسترس کاربران قرار گرفته و به علاوه «طی ماه های آینده» برای تلویزیون های قدیمی تر مدل ۲۰۱۹ نیز قابل دسترس خواهد بود.

پایگاه خبری The Verge روز جمعه به نقل از یک نماینده تیک تاک گزارش داد این اپلیکیشن فعلاً در کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این نکته از آنجا قابل توجه است که اپلیکیشن های هوشمند تیک تاک برای تلویزیون های سامسونگ، تلویزیون اندرویدی و فایر تی وی نیز تاکنون بر روی همان کشورهای اروپایی متمرکز بوده اند.

در عین حال تیک تاک سال گذشته یک اپلیکیشن محدودتر با عنوان «More on TikTok» را برای دستگاه های «فایر تی وی» در آمریکا عرضه کرد.

براساس این گزارش با توجه به اینکه تیک تاک تاکنون برای نمایش حالت عمودی (portrait) در گوشی های موبایل در وضعیت بهینه قرار گرفته بنابراین به نظر نمی رسد که ظاهر فوق العاده ای در تلویزیون های خانگی داشته باشد.

اما تیک تاک در تلاش است با اپلیکیشن های تلویزیون هوشمند خود به جامعه گسترده تری از مخاطبان دسترسی پیدا کند و نیز به درصد بالاتری از تبلیغات مرتبط با تماشای تلویزیون برسد.

/عصر آی سی تی به نقل از gadgetsnow/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول