استوری با آی‌گپ به پیام‌رسان‌های بومی آمد

مجازیست–به بهانه ارائه سرویس لحظه‌ها (استوری) در پیام‌رسان آی گپ که برای اولین بار در یک پیام‌رسان ایرانی ارائه شده است، علی اصغر تقوی، عضو هیئت مدیره و معاون فنی آی گپ توضیحاتی را دراین خصوص ارائه داد.

علی اصغر تقوی، عضو هیئت مدیره و معاون فنی آی گپ:

  • آی گپ در مسیر توسعه قابلییت‌های پیام‌رسانی خود، برای اولین بار در بین پیام‌رسان‌های ایرانی موفق به ایجاد سرویس استوری با نام تجاری «لحظه‌ها» یا moments شد. این که ما در تیم طراحی و تحقیق و توسعه آی گپ چگونه به این نتیجه رسیدیم که این سرویس می‌تواند مورد پسند کاربران قرار بگیرد، بررسی و مطالعات جدی بود که در این خصوص انجام شد.
  • زنجیره محصولات پیام‌رسانی آی گپ در حال کامل شدن است، وجود استیکر و استوری در نسخه بعدی آی گپ، ویژگی‌های جالبی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.
  • با توجه با همیت پرفورمنس سرویس و این که این سرویس بتواند با بقیه سرویس‌ها سازگاری داشته باشد، از معماری event the event استفاده شده که پرفورمنس سیستم را تضمین می‌کند. همچنین سعی شده به واسطه توسعه‌ای که انجام شده است، تجربه خوبی برای کاربران‌ ایجاد شود.
  • در حال حاضر سرویس لحظه‌ها در آی گپ قابلیت‌هایی دارد و کاربر می‌تواند متن و ایموجی را لحظه کند. می تواند از تصویر برای ایجاد لحظه استفاده کند و این تصویر می‌تواند هم از گالری انتخاب شود و هم مستقیما با دوربین گرفته شود. می‌توان تعداد بازدیدها و افرادی که آن لحظه را بازدید کردند را نیز متوجه شد.
  • آی گپ در ورژن بعدی، مباحت privacy roll را در سرویس لحظه‌ها ایجاد خواهد کرد. قابلیت استفاده از استیکر را در لحظه اضافه خواهیم کرد. وب لینک پشت لحظه قرار خواهد گرفت تا در مباحث تجاری بهره برداری بهتری برای کاربران صورت پذیرد و همچنین قابلیت استفاده از ویدئو و منشن کردن نیز به لحظه اضافه خواهد شد و در نهایت نیز باید بتوان امکان لایو ویدئو را داشته باشیم.
  • امیدوارم که کاربران تجربه خوبی را در استفاده از آی گپ با امکانات این پیام‌رسان داشته باشند.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول