صحن علنی اجرای آزمایشی طرح را برای سه، پنج یا هفت سال مشخص می‌کند

مجازیست–​مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی:

  • زمانی که به صورت شفاف به مردم درباره این طرح توضیح داده شود باب شایعات بسته می‌شود. همواره در دفاع از شفافیت براین باورم که راوی مجلس باید خودش باشد و اجازه ندهیم که شایعات بین مجلس و مردم واسطه شون. لازمه آن نیز شفافیتی است که امیدوار هستیم طرح آن به صحن مجلس بیاید و تصویب شود تا این دغدغه‌ها رفع شوند.
  • زمانی که کمیسیون طرح صیانت را مورد بررسی قرار داد، صحن علنی روی زمان اجرای آزمایشی آن برای سه، پنج یا هفت سال تصمیم می‌گیرد.
  • فشارهایی برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح صیانت مطرح بود، نمایندگان، در این مواقع ریسک نمی‌کنند تا خودشان را در معرض نقد عمومی قرار دهند.
  • کمیسیون ما (آموزش) هم، برای عضویت در کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت، داوطلب نداشت و تازه منت هم سر کمیسیون گذاشتم و گفتم اگر کسی نمی‌رود، من هستم. ک سری از نمایندگان، خوبی‌های مجلس را دوست دارند و یک عده هم هستند که حاضرند بخاطر جامعه شان، فحش و ناسزا بشنوند اما وظیفه نمایندگی‌شان را به درستی انجام دهند که نزد خداوند و وجدان خودشان و عقلای جامعه، کارشان را درست انجام داده باشند که ما از این زاویه وارد این کمیسیون شدیم وگرنه نان و آبی در آن نیست ولی برای شفافیت تلاش می کنیم.
  • اگر طرح شفافیت رای بیاورد کمیسیون طرح صیانت علنی خواهد شد و به صورت مستقیم و از طریق رادیو، می‌توان جلسات کمیسیون را دنبال کرد.
  • کمیسیون‌ها الان ضبط می‌شوند اما هنوز انتشار پیدا نمی‌کنند که همه این‌ها باید شفاف‌سازی شود و هرکسی که مرد این میدان نیست نباید به مجلس بیاید.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول