واتس اپ و گوگل برای ارتقاء فضای ابری کاربران همکاری می‌کنند

مجازیست–بر اساس یک گزارش، واتس اپ در حال کار بر روی بخش جدیدی است تا به کاربران اجازه دهد حجم backup چت خود را مدیریت کرده و محتوای خاصی مانند اسناد و عکس‌ها را از قسمت پشتیبان خود حذف کنند.

این تغییر در ابتدا می‌تواند به دستگاه‌های Android محدود شود و ممکن است با پشتیبان گیری در Google Drive ذخیره شود. برای قابلیت جدید واتس اپ یعنی مدیریت اندازه پشتیبان هنوز زمانی ارائه نشده است.
تصویری زیر نشان می‌دهد چگونه بخش جدید به کاربران اجازه می‌دهد که با حذف عکس‌ها، صدا یا اسناد اندازه پشتیبان خود را مدیریت کنند.

هنوز تغییرات قابل مشاهده نیست، زیرا گفته می‌شود این تغییر در حال توسعه است. در حال حاضر، واتس اپ هیچ گونه جزئیاتی مربوط به اندازه پشتیبان در برنامه خود را در اختیار کاربران قرار نداده است. با این حال، کاربران این امکان را دارند که فیلم‌ها را از پشتیبان گیری فضای ابری خود حذف کنند.

همکاری گوگل و فیس بوک برای فضای ابری واتس اپ

شرکت گوگل قصد دارد فضای ذخیره نامحدودی را برای پشتیبان گیری در واتس اپ فراهم کند.

واتس اپ همچنین در حال پیاده سازی رمزگذاری بر روی cloud است تا امنیت آن را بالا ببرد. این اپلیکیشن هفته گذشته، یک آزمایش به منظور به روزرسانی متمرکز بر امنیت در دستگاه‌های Android و iOS را آغاز کرد.

قابلیت Community نیز قابلیت جدید است که واتس اپ در حال گسترش آن است. این قابلیت از سیستم «دعوت» استفاده می‌کنند که به دیگران امکان می‌دهد در قالب کد QR این دعوت‌ها را بپذیرند کاربران همچنین می‌توانند این دعوت‌ها را به اشتراک بگذارند.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازgadgets.ndtv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول