چگونه اکانت واتس اپ را به اینستاگرام خود متصل کنیم

مجازیست–در اینستاگرام، معمولا مشتریان از طریق دایرکت با شما در تماس و تعامل هستند ولی همه ما با مشکلات و محدودیت‌های دایرکت آشنایی داریم و اصلا یک پیام‌رسان تبادل پیام و لینک و محتوای مناسبی نیست.

در به‌روزرسانی اخیر اینستاگرام، این قابلیت فراهم شده است که بتوانید یک حساب کاربری واتس اپ را به اینستاگرام خود متصل کنید تا مشتریان و بازدیدکنندگان پیج شما به راحتی و با زدن یک ضربه روی آیکون واتس اپ بتوانند به شما پیام بدهند یا درخواست لینک و محتوا و فایل داشته باشند.

فیسبوک در سال‌های اخیر، تلاش زیادی کرده است تا برای کاربران مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ یک تجربه کاربری ساده و یکپارچه ایجاد کند و بتوانند در هر برنامه، به پلتفرم دیگری پیام بدهند و ارتباط برقرار کنند.

چگونه واتس اپ را به اینستاگرام وصل کنیم؟

شما می‌توانید به طور ساده وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و روی بخش Edit profile بزنید. اگر اپلیکیشن واتس اپ شما به‌روز باشد؛ ضمن اینکه بخش‌هایی برای وارد کردن اطلاعات حساب کابری مانند ایمیل، شماره تلفن و آدرس می‌بینید؛ یک بخش جدیدی به نام WhatsApp نیز مشاهده می‌شود.

روی WhatsApp ضربه بزنید و بعد شماره تلفن موبایل حساب کاربری واتس اپ خود را وارد کنید. اگر شماره حساب کاربری اینستاگرام شما با حساب کاربری واتس اپ یکی باشد؛ خود اینستاگرام انتخاب این شماره تلفن را به شما پیشنهاد می‌دهد و می‌توانید به سادگی با انتخاب آن، منتظر دریافت کد تایید باشید.

در این مرحله، باید یک کد احرازهویت برای شما ارسال شود که در اینستاگرام وارد می‌کنید. اما همین‌جا به یک خطا مواجه می‌شوید و آن اینکه فقط نسخه واتس اپ بیزینس می‌تواند به اینستاگرام متصل شود.

واتس اپ بیزینس یک اپلیکیشن مشابه واتس اپ ولی با کاربردها و قابلیت‌های اضافه برای کسب‌وکارها است. مثلا، در واتس اپ بیزینس می‌توانید پیام خوش‌آمدگویی به کاربر تنظیم کنید؛ کاتالوگ محصول بسازید؛ سوالات پرتکرار را سریع‌تر پاسخ و ریپلای کنید و البته یکی از مزایای بزرگ‌اش، همین اتصال به اینستاگرام و فیسبوک است.

پس از ساخت اکانت، حالا دوباره وارد اینستاگرام شده و شماره موبایل خود را انتخاب کنید.

مشاهده خواهید کرد که یک آیکون واتس اپ به پروفایل اینستاگرام شما افزوده می‌شود. از حالا، مشتریان و بازدیدکننده‌های شما می‌توانند با زدن روی این آیکون، به سادگی با شما در ارتباط باشند.

در واتس اپ بیزینس هم می‌توانید با رفتن به منوی سه نقطه واتس اپ و انتخاب Business Tools و بعد بخش Facebook & Instageram، حساب اینستاگرامی خود را به واتس اپ وصل کنید.

اتصال واتس اپ به اینستاگرام برای کسب‌وکارها و افرادی که منتظر بازدید مشتری از اکانت‌های خود هستند و دنبال راهی بهتر برای برقراری ارتباط می‌گردند؛ بسیار مفید و کاربردی است.

/یک پزشک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول