ویژگی واکنش به پیام‌ها به واتس اپ اضافه می‌شود

مجازیست–واتس اپ آپدیت ۲.۲۱.۲۴.۸ را برای کاربران اندرویدی خود در کانال بتا منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار بر روی اعلان‌های واکنش به پیام‌ها برای این پیام رسان است.

واتس اپ چند ماهی است که بر روی ویژگی واکنش به پیام‌ها کار می‌کند. این ویژگی همانطور که از نامش مشخص است، به کاربران اجازه می‌دهد همانطور که در برنامه فیسبوک به پست‌ها و نظرات واکنش نشان می‌دهند، در پیامرسان واتس اپ نیز به همین صورت به پیام‌ها واکنش نشان دهند.

پیش از این، واتس اپ هیچ برنامه‌ای برای آگاه کردن کاربران از واکنش به پیام‌ها نداشت، اما این شرکت بعدا شروع به توسعه این ویژگی برای نسخه بتا برنامه برای کاربران iOS کرد و اکنون نیز در حال کار بر روی ارائه همین ویژگی برای کاربران اندرویدی خود است.

این منبع می‌گوید که ویژگی اعلان‌های واکنش پیام برنامه‌ ریزی شده است تا در یک به‌ روز رسانی در آینده منتشر شود؛ بنابراین به احتمال زیاد حتی اگر در آخرین نسخه بتا هستید، امکان دارد این ویژگی را در منوی تنظیمات واتس اپ خود نبینید. علاوه بر این، مشخص نیست که واتس اپ چه زمانی ویژگی واکنش دادن به پیام را برای همه کاربران منتشر می‌کند.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gsmarena/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول