ویژگی‌های جدید واتس‌اپ در راه است

مجازیست–پس از به روزرسانی‌های مداوم واتس اپ در طول سال جاری، توسعه دهندگان این پلتفرم ویژگی‌های بیشتری را برای کاربران اندروید و iOS ارائه می‌کنند.

به تازگی توسعه دهندگان واتس اپ قابلیت ارسال با کیفیت تصاویر در هنگام اشتراک گذاری را برای کاربران خود فراهم کردند.

طبق گفته‌های WaBetaInfo، این ویژگی‌ها در حال حاضر برای برخی از کاربران بتا در دسترس خواهند بود و به زودی در نسخه‌های دیگر نیز افزوده می‌شود. در ادامه مطلب با ویژگی‌های جدید واتس اپ آشنا می‌شوید.

واتس اپ بتا قابلیت اشتراک گذاری عکس‌ها را با همان کیفیت اصلی معرفی کرد. قابلیت قدیمی واتس اپ کیفیت تصویر را در حال اشتراک گذاری کاهش می‌داد اما با به روزرسانی جدید واتس اپ کاربران می‌‎توانند تصویر با کیفیت‌تری را به اشتراک بگذارند.

واتس اپ تنظیمات گزینه «حساب‌های تجاری ناشناخته» را بهبود بخشیده و به کاربران امکان می‌دهد تا بدانند چه زمانی یک حساب تجاری ناشناس با آن‌ها تماس می‌گیرد. گفته می‌شود این گزینه فعلا فقط در اختیار کاربران اندروید است.

براساس گزارش‌ها قابلیت مکث و از سرگیری ضبط صدا به کاربران امکان می‌دهد ضبط صوتی خود را متوقف کرده و بعداً آن را از سر بگیرند. همچنین در موقعیت‌های ناگهانی که باید ضبط پیام صوتی را قطع کنید و دوباره آن را از سر بگیرید بسیار مفید خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود که واتس اپ محدودیت زمانی برای حذف پیام‌ها را افزایش دهد. این برنامه در حال حاضر به همه اجازه می‌دهد پیام‌ها را ظرف یک ساعت پس از ارسال پیام حذف کنند.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از technologianews/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول