امکان جدید لینکدین برای فریلنسرها

مجازیست–طبق خبری که لینکدین اخیرا منتشر کرده است، فریلنسرها از این پس می‌توانند به صورت رایگان، خدمات خود را در بستر لینکدین تبلیغ و پروموت کنند. Services Marketplace یا بازار خدمات لینکدین، یک امکان جدید بود که هم‌اکنون در دسترس همه قرار گرفته است. فریلنسرها همین حالا می‌توانند با قرار دادن اطلاعات و جزییات خدمات خود، مهارت‌شان را به صورت رایگان برای کارفرماها تبلیغ کنند و پروژه بگیرند.

بازار خدمات لینکدین برای اولین بار، در فوریه و تنها برای یک گروه آزمایشی کوچک راه‌اندازی شد. حالا از آن زمان، این گروه به دو میلیون فریلنسر گسترش پیدا کرده است. هم‌اکنون هر فریلنسری که بخواهد می‌تواند از بازار خدمات استفاده کند.

چگونه از بازار خدمات لینکدین استفاده کنیم؟

بازار خدمات لینکدین یک موتور جست‌وجو است و به افراد کمک می‌کند که افراد متخصص واجد شرایط مناسب پروژه‌های خود را بیابند. فریلنسرهایی که به عضویت لینکدین درآمده‌اند می‌توانند خدمات خود را در بازار خدمات لینکدین بدون هیچ هزینه‌ای در ۲۵۰ دسته شغلی ثبت و فهرست کنند. بعد از آن، مشتریان (کارفرمایان) می‌توانند خدمات مورد نیازشان را در صفحه فرود Services Marketplace جست‌وجو کنند و یک فریلنسر مناسب را برای کارشان بیابند. با استفاده از بازار خدمات لینکدین، مشتریان می‌توانند با فریلنسرها شبکه‌سازی کنند. البته قابل توجه است که هر چیزی فراتر از شبکه‌سازی و ارتباط گرفتن همچون پرداخت هزینه‌های قرارداد و قوانین کار، باید خارج از پلتفرم لینکدین انجام شود.

این بازار یک پلتفرم مشتری‌محور (کارفرمامحور) است؛ یعنی برای مثال، مشتریان امکان این را دارند که فریلنسرهای استخدامی خود را بررسی کنند، اما فریلنسرها این امکان را در خصوص مشتریان خود ندارند. یا اینکه راهی برای  جست‌وجوی کار در بازار خدمات لینکدین برای فریلنسر وجود ندارد. تنها کاری که او (فریلنسر) می‌تواند انجام دهد، این است که خدماتش را ثبت کند و منتظر پیام مشتریانی که به تخصص او نیاز دارند بماند.

برای استفاده از این بازار خدمات، باید ۱) وارد برنامه لینکدین شوید و روی گزینه Open to در بالای حساب لینکدین خود کلیک کنید. سپس ۲) از منوی کشویی ظاهرشده، گزینه Providing Services را انتخاب کنید. نهایتا ۳) تخصص و خدماتی که می‌توانید ارائه دهید را فهرست کنید و پس از پر کردن فیلدهای لازم، صفحه ارائه خدمات خود را راه‌اندازی کرده‌اید.

شما به عنوان فریلنسر در مجموع ۱۷ دسته اصلی خدمات را مشاهده خواهید کرد و باید در ابتدا خود را در یکی از این دسته‌ها تعریف کنید. پس از پر کردن تمامی قسمت‌ها، خدمات شما در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد و شما و خدمات‌تان به صورت رایگان در پلتفرم لینکدین تبلیغ خواهید شد.

/دیـ اِم بـُـرد/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول