API پنل پیشخوان بازار دراختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

مجازیست–بازار API پیشخوان پنل توسعه‌دهندگان را با هدف مکانیزه‌کردن فرایند مدیریت برنامه و بازی توسعه داده است. توسعه‌دهندگان بازار می‌توانند با استفاده از این قابلیت مبتنی‌ بر REST، برخی امور مدیریت برنامه و بازی را بدون مراجعه به رابط کاربری پیشخوان انجام دهند.

وبلاگ توسعه‌دهندگان کافه بازار درمورد این قابلیت جدید توضیح داده: «Application Programming Interface که به‌اختصار API نامیده می‌شود، یک نوع رابط سیستم‌ها یا برنامه‌های کامپیوتری است که امکان برقراری ارتباط میان دو نرم‌افزار مختلف را فراهم می‌کند. با استفاده از API، امکان مکانیزه‌شدن ارتباط نرم‌افزارها برای شما فراهم می‌شود و دیگر برای انجام فرآیندهای از‌پیش‌تعریف‌شده، نیازی به صرف زمان و انرژی از سوی نیروهای انسانی نخواهید داشت. با استفاده از «API پیشخوان بازار» فرایند انتشار پیوسته و آنی (CI/CD) امکان‌پذیر می‌شود. بنابراین، می‌توانید مراحل مربوط به بارگذاری و انتشار نسخه جدید برنامه و بازی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید.»

بازار اضافه کرده که با استفاده از API پیشخوان ، خطاهای انسانی در فرایند مدیریت برنامه کاهش می‌یابد؛ این خطاها منجر به ایجاد هزینه‌های مازاد و تکرار دوباره‌ی فرایند می‌شود. در API پیشخوان توسعه‌دهندگان بازار، اکنون قابلیت‌هایی ازجمله «ایجاد رهانش»، «حذف رهانش»، «افزودن بسته به رهانش» و «ارسال درخواست برای بررسی رهانش» پشتیبانی می‌شود. به‌مرور قابلیت‌های دیگری نیز به آن افزوده می‌شود. به‌علاوه توسعه‌دهندگان می‌توانند قابلیت‌های مورد نظر خود برای API پیشخوان را درخواست دهند.

/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول