رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک کار بی نظیر در سطح ملی است

مجازیست–حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از محل برگزاری سومین مرحله نهایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در پاسخ به سوال در خصوص اثرگذاری این نمایشگاه در بومی سازی تولیدات دیجیتال و فضای مجازی در کشور گفت:

  • قطعا برگزاری این رویدادها با محور تولید محتوای دیجیتال بسیج در بومی سازی عرصه دیجیتال اثرگذار است و جوانانی زیادی در کشورمان با محور تولیدات تولیدات دیجیتال آشنا هستند و به دلیل اینکه گوشی تلفن همراه هوشمند و یا لب تاپ و تبلت در اختیار جوانان زیادی است، بهترین فرصت برای ورود جدی به عرصه تولیدات بومی دیجیتالی در کشور است.
  • در حال حاضر به دلیل دسترسی اکثریت جوانان و نوجوانان به شبکه های اینترنت وفضای مجازی، جدا از ضعف هایی که در حوزه شبکه اطلاعات ملی وجود دارد، بچه هایی خلاق و علاقمند در این عرصه هستند که باید با سازماندهی و هدایت از این جوانان، آنان را در مسیر پیشرفت و خلاقت در عرصه دیجیتال کشور سوق داد و یقینا می توانند بهترین دستاوردهای را در این عرصه برای کشورمان به ارمغان داشته باشند.
  • حجت الاسلام رئیسی و دولت در بحث اقتصاد دیجیتالی تاکید ویژه ای دارند و رئیس جمهور در جلسه امروز هئیت دولت، تاکید داشت که باید از بسترهای اقتصاد دیجیتالی  برای ایجاد اشتغال و تقویت اقتصاد کشورمان بهره برد و این یکی از مهمترین گام ها در زمینه رشد و توسعه اقتصادی کشور با استفاده از عرصه دیجیتالی است.
  • این رویداد ویژگی های زیادی دارد و می تواند برای تحقق بخشی گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی موثر واقع شود و نباید از حق گذشت که فضای مجازی و عرصه دیجیتالی، در فرهنگ سازی کشورمان و همچنین پویایی جامعه نقش ویژه ای دارد و باید برای تولیدمحتوا در این عرصه، گام های موثری برداشته شود.
  • عرصه دیجیتال و فضای مجازی در کشورمان در جهت اشتغال زایی موثر واقع شده است و اقتصاد دیجیتال بستر خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار در موضوعات مختلفی همچون انیمیشن، بازی های رایانه ای و سایر محصولات فناوری اطلاعات فراهم کرده است و یقینا این کار بسیج در عرصه تولیدات محتوای دیجیتال بسیج، یک کار بی نظیر در سطح ملی است.
  • در آینده نزدیک با برگزاری نشست های مشترک با مسئولان سازمان فضای مجازی بسیج، فرصت ها برای تقویت همکاری ها و تعاملات را ارزیابی می کنیم و یقینا تلاش خواهیم کرد که از این عرصه، حمایت ویژه ای صورت بگیرد.
  • تولیدات دیجیتالی کشور می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ و تمدن اسلامی داشته باشد، ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، کار جهادی، آموزش و مهارت و… با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و دیجیتالی می تواند در میان نسل های امروزی نهادینه شود.

/دانا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول