Google Messages نمایش ایموجی واکنش‌های iMessage را ممکن کرد

مجازیست–این به‌روزرسانی یکی از مشکلات قدیمی کاربران اندروید با واکنش‌های دریافتی از طریق اپلیکیشن iMessage در iOS را حل می‌کند. در گذشته اگر یک کاربر آیفون با استفاده از ایموجی به پیام یک کاربر اندروید واکنش نشان می‌داد، این واکنش با متن روی دستگاه اندرویدی به نمایش در می‌آمد. ولی حالا این مشکل برطرف شده و کاربران اندروید می‌توانند واکنش‌ها را به‌صورت ایموجی مشاهده کنند.

تصاویری که از نمونه عملکرد این تغییر منتشر شده به خوبی نشان می‌دهد که ایموجی واکنش‌ها به خود پیام چسبیده است، انگار که کاربر با اپلیکیشن Google Messages آن را فرستاده است. اکنون اگر روی واکنش ایموجی ضربه بزنید، پنجره کوچکی روی صفحه ظاهر شده و اعلام می‌کند که این واکنش از سمت یک گوشی آیفون دریافت و ترجمه شده است.

ولی نکته عجیب این‌جاست که برخی واکنش‌ها در iOS با ایموجی متفاوتی در اندروید ترجمه می‌شوند. برای مثال، ایموجی قلب در آیفون به ایموجی چشمان قلبی تبدیل می‌شود. به‌علاوه، این امکان فراهم شده تا کاربران آیفون بتوانند واکنش خود را تغییر دهند. با این کار، ایموجی موجود در Google Messages هم تغییر می‌کند.

متاسفانه این قابلیت هنوز برای همه کاربران در دسترس قرار نگرفته و حتی بخشی از کسانی که از جدیدترین نسخه بتای Google Messages استفاده می‌کنند هم آن را نمی‌بینند. اگر شما هم به این ویژگی دسترسی ندارید، باید کمی منتظر بمانید تا انتشار مرحله‌ای به صورت کامل انجام شود.

با این به‌روزرسانی شکاف ارتباطی میان کاربران اندروید و iOS تا حدی کمتر می‌شود و افراد راحت‌تر از قبل می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. اما هنوز راه زیادی در پیش است تا اندروید از تمام قابلیت‌های iMessage در سیستم عامل خود پشتیبانی کند.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول