ارجاع طرح حمایت به مرکز پژوهش‌ها فعلا رای نیاورد

مجازیست–نهمین جلسه کمیسیون ویژه طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی صبح امروز با حضور نمایندگانی از وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان نظام صنفی کشوری، صداوسیما، مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر نهادهای مرتبط امروز دوشنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۰برگزار شد.

احمد نیرومند، معاون فناوری و برنامه‌ریزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور:

  • مهمترین موضوع این جلسه بررسی درخواست های مطرح شده برای ارسال طرح به مرکز پژوهش های مجلس بود که اعضای حاضر، نکات و نظرات خود را در این باره مطرح کردند.
  • بخش خصوصی و نمایندگان وزارت ارتباطات، صداوسیما و مرکز ملی فضای مجازی موافق ارجاع طرح به مرکز پژوهش های مجلس بودند اما شرایط طوری پیش رفت که با رای گیری استمزاجی، در حال حاضر کمیسیون با این درخواست موافقت نکرده است، با این حال مقرر شد در جلسه آتی که عصر فردا برگزار خواهد شد، این موضوع به رای گذاشته شود.
  • ارجاع طرح به مرکز پژوهش های مجلس، فرصتی را برای بررسی های دقیق و کارشناسی بیشتر فراهم خواهد کرد و ما در سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان بزرگ ترین نهاد بخش خصوصی صنعت، فاوا امیدواریم کمیسیون با این موضوع موافقت کند، چرا که نه تنها بخش خصوصی بلکه وزارت ارتباطات، مرکز ملی فضای مجازی و برخی از اعضای کمیسیون نیز همین نظر را دارند.

/سیتنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول