دیجیکالا غذای آنلاین می‌دهد

مجازیستحمیدرضا پاکروان، مدیرکل دیجی‌کالا جت در رویداد برخط ایران که در آن از محصول دیجی‌کالا جت به صورت رسمی رونمایی شد، اعلام کرد که در تهران، اصفهان، مشهد و کرج فعالیت خود را آغاز و ۱۷ جت‌مارت را در این نقاط فعال کردند:

  • جت مارت‌ها در واقع فروشگاه‌های فروش محصولات هستند که مشتری فیزیکی ندارند و فقط برای فروش آنلاین در نظر گرفته شده‌اند.
  • در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا قصد دارند در دیجی‌کالا جت وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده و رسما رقابت با اسنپ‌فود را آغاز کنند یا خیر، باید بگویم که اساسا جذابیت مسأله سرویس فروش آنلاین غذا در سرویس‌های On-Demand بسیار بالاست و در دنیا نیز این موضوع ترند است اما ما با زاویه دیگری کار را شروع کردیم و تمرکز خودمان را در سرویس دیگری گذاشتیم تا کار را متفاوت شروع کنیم.
  • سفارش آنلاین غذا در برنامه راه آینده آن‌ها وجود دارد و پیش از آن نیز سرویس های دیگری در دیجی کالا جت راه اندازی خواهد شد و پیش از آن سرویس های دیگری هم در جت وجود خواهد داشت و قطعا ما در مورد ورود به حوزه رستوران‌ها هم کارهایی داریم و به آن فکر کردیم.
  • در حال حاضر محصولات دیجی‌کالا جت در حال گسترش هستند.
  • محصولات به جز کالاهای سوپرمارکتی زیاد شده و در حال حاضر مواردی چون کافه‌ها در این پلتفرم فعال هستند. به زودی میوه‌فروشی و سبزی‌فروشی‌ها نیز در دیجی‌کالا جت فعال خواهند شد. در زمینه آرایشی و زیبایی و محصولات سلامت نیز به زودی کارهایی خواهیم کرد و قصد همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال در این عرصه‌ها را داریم تا به زودی به سرویس جت اضافه شوند.
  • فعالیت در دارک‌استورها یا همان جت‌مارت‌های خود دیجی‌کالا نیز گسترده شده و این موارد محدود به دارک‌استورهای سوپرمارکتی نخواهند بود و جت‌مارت‌ها هم به زودی متنوع خواهند شد و با توجه به گسترده شدن سبد محصولات در این سرویس قصد داریم فعالیت متفاوتی برای جت‌مارت‌ها بیافرینیم و به زودی جت‌مارت‌ها با کارایی‌های متفاوت خواهیم داشت.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول