ویژگی جدید اینستاگرام با قابلیت تغییرات در لینک‌های استوری

مجازیست–اینستاگرام قابلیت Link Sticker را که به تازگی معرفی شده را با افزودن گزینه‌های متن و رنگ سفارشی بهبود بخشیده است. کاربران اکنون می‌توانند از طریق این قابلیت لینک شخصی سازی شده بنویسند به جای اینکه فقط یک URL را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارند. ترکیب رنگ لینک‌ها را نیز می‌توان تغییر داد. هنگامی که این ویژگی برای اولین بار در ماه اکتبر به طور گسترده معرفی شد، گزینه سفارشی کردن Link Stickers در دسترس نبود. اینستاگرام آزمایش این ویژگی را در ماه ژوئن آغاز کرده بود، اما به صورت محدود تنها در حساب‌های تایید شده و حساب‌های دارای فالوور زیاد قابل مشاهده بود.

ویژگی Link Sticker در حال حاضر محدود به استوری اینستاگرام است. همانطور که در تصویر نشان داده شده، کاربران می‌توانند متن استیکر را هنگام اضافه کردن URL وارد کنند. همچنین، کاربران می‌توانند با یک ضربه ساده رنگ استیکر لینک را در حین قرار دادن آن در استوری تغییر دهند.

پیش از این، اینستاگرام گفته بود که پس از مشاهده تقاضا از سوی جامعه، استیکر‌های لینک شده در سطح جهانی عرضه شدند. این ویژگی اکنون به طور کامل جایگزین ویژگی «Swipe Up» شده که محدود به حساب‌های تأیید شده و حساب‌هایی با حداقل ۱۰۰۰۰ فالوور بود. با این حال، غول رسانه‌های اجتماعی می‌گوید که حساب‌های جدید بلافاصله به برچسب‌های لینک دسترسی نخواهند داشت. علاوه بر این، حساب‌هایی که به طور مکرر سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست را منتشر می‌کنند، از استفاده از این قابلیت منع می‌شوند.

اینستاگرام در تلاش برای اصلاح این پلتفرم و ایمن‌تر کردن آن برای نوجوانان شاهد اضافه شدن چندین ویژگی جدید بوده است. آخرین مورد افزوده شده، ویژگی “Take a Break” است که برای کاربرانی که به طور مداوم برای مدت طولانی از برنامه استفاده می‌کنند، پیامی ارسال می‌کند. این ویژگی در حال حاضر در آمریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیا در دسترس است. اینستاگرام همچنین در حال کار بر روی راه‌ اندازی یک «هاب آموزشی» برای والدین است که قرار است در ماه مارس سال آینده روی این پلتفرم ارائه شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gadgets/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول