سهامداران آمازون خواستار تحقیقات مستقل درباره وضعیت کارگران

مجازیست–این درخواست برای بررسی با توجه به اطلاعاتی انجام می شود که کارگران آمازون و کارشناسان در ایمنی محل کار و نظارت فراهم می کنند.

در درخواست سهامداران آمده است: در حالی که آمازون تلاش دارد به ایمن ترین محل کار در زمین تبدیل شود، به بررسی عملکردهایی نیاز است که سبب شده اند میزان جراحات حین کار در شرکت به بالاترین میزان برسد و هدف انتقادات قرار گیرد. با توجه به آنکه نظارت و نرخ تعیین شده برای بهره وری به میزان بالای جراحت ها مربوط است، از آمازون می خواهیم بررسی مستقلی درباره این علمکردها انجام دهد.

اگر آمازون با این درخواست مخالفت نکند، سهامداران در جلسه سالانه شرکت که در ماه می برگزار می شود، درباره آن رای گیری می کنند.

مری بت گلگر یکی از مدیران شرکت «ایمپکت اینوستمنتس»، از ثبت کنندگان این درخواست است. او معتقد است آمازون باید مدل کسب وکاری خود و همچنین درآمد و نرخ جراحت های بالای خود را ارزیابی کند.

او به مشکلات و نگرانی های ایمنی متعدد طی دوران پاندمی کووید ۱۹ در آمازون و همچنین مرگ ۶ نفر در یکی از انبارهای شرکت در ایالت ایلینویز به دلیل وقوع تندباد در ۱۰ دسامبر سال جاری میلادی اشاره می کند.

این حوادث سوالاتی جدی به وجود آورده است.

در این میان کورتنی براون یکی از کارگران انبار آمازون در نیوجرسی و رهبر گروه کارگری «یونایتد فور رسپکت» در ۷ دسامبر سال جاری در مقابل کنگره درباره شرایط کاری در واحد مذکور شهادت داد.

/مهر به نقل از ورج/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول