قابلیت ایموجی‌های واکنشی به تلگرام اضافه می‌شود

مجازیست–حال طبق آخرین شنیده‌ها، تلگرام این روزها در حال کار روی قابلیتی جدید است که بر اساس آن، کاربران می‌توانند در واکنش به پیام‌های دیگران، ایموجی‌های انیمیشنی را ارسال کنند. این قابلیت اخیرا در نسخه بتای آی او اس اپلیکیشن تلگرام رویت شده است.

در این قابلیت، یازده ایموجی  برای واکنش طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا احساس و واکنش خود را ابراز کند. از جمله این ایموجی‌ها می‌توان به شست روبه بالا، شست رو به پایین، قلب، کلاه جشن، آتش، خنده و… اشاره کرد.
گفته می‌شود که تنها ارسال یک واکنش از طریق ایموجی برای پیام‌ها وجود دارد و اگر ایموجی دیگری انتخاب و ارسال شود، واکنش قبلی حذف و ایموجی جدید جایگزین خواهد شد. همچنین این ایموجی‌ها به صورت انیمیشن‌های متحرک نمایش داده خواهند شد و در گروه‌ها و کانال‌ها نیز کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی پیام‌ها، از واکنش‌های کاربران نسبت به پیام‌ها مطلع شوند.
از آنجایی که روزانه چیزی حدود ۱۰ میلیارد ایموجی میان کاربران ردوبدل می‌شود و تلگرام نیز بالغ بر یک میلیارد دانلود را در پلتفرم اندروید داشته، قطعا اضافه شدن این ویژگی می‌تواند با استقبال کاربران مواجه شود.
البته این ویژگی چندان هم جدید نیست و پیش از این برخی از شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام، دیسکورد، آی‌مسیج اپل و توییتر قابلیتی مشابه را به پلتفرم خود اضافه کرده‌اند.
/آی تی ایران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول