مدير جوان بلاگ:وبلاگ رسانه‌اي رايگان براي همه است

رسانه وبلاگ- به اعتقاد مدير «جوان‌بلاگ»، فرندفيد، تويتر وسايت‌هاي ايراني مشابه يك انگيزه خوب براي وبلاگ‌نويسان تخصصي است. چراكه وقتي وبلاگ‌نويس مي‌داند مطالبش پس از نوشتن در چندين سايت نمايش و از بازديدكنندگان بيشتري برخوردار مي‌شود، به‌طور قطع وبلاگ‌نويسي خود را ادامه مي‌دهد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» سيدحسين مرئي، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين‌كه وبلاگ يك رسانه اجتماعي است، تصريح كرد:«جمع كثيري از وبلاگ‌نويسان به اين دليل مي‌نويسند كه ديگران بخوانند و استفاده كنند. حال اگر اين وبلاگ‌نويسان مشكلات و خاطرات خود را در وبلاگ بنويسند نه تنها ضرر نخواهد كرد، بلكه به نوعي از مشاوره ديگران هم استفاده مي‌كنند.»

وي با بيان اينكه بايد براي رواج زبان فارسي در شبكه عظيم جهاني اينترنت كوشيد، به تاثيرات شبكه‌هاي اجتماعي در اينترنت اشاره و تاكيد كرد:«اين شبكه‌ها باعث مي‌شود كه كاربر بداند نوشته‌هايش توسط افراد بيشتري خوانده مي‌شوند. به طور قطعي در نوشتن احتياط مي‌كند و آنطور مي‌نويسد كه خواننده نرنجد و سعي مي‌كند بيشتر از معلومات و نوشته‌هاي خودش استفاده كند. استفاده از اين شبكه‌ها رونق بيشتري به وبلاگ نويسي مي‌دهد. هرچند كه ما هنوز در ايران نتواسته‌ايم به ميزان عالي وبلاگ‌نويسي را از طريق رسانه‌هاي جمعي مانند تلويزيون معرفي كنيم.»

مدير جوان‌بلاگ خاطرنشان كرد:«وبلاگ همواره رسانه‌اي رايگان در دستان همه است كه فقط نياز به آشنايي اندكي با رايانه و يك خط اينترنت دارد. اين رسانه همانند ديگر رسانه‌ها و چه بسا قويتر از ديگر رسانه‌هاست و داراي بيننده (وبلاگ خوان) و شنونده (پادكست، وبلاگ صوتي) بيشتر كه هميشه به دنبال بهترين‌ها هستند، است.»

مرئي در پايان گفت:«با افزايش روزمره‌نويسي در وبلاگ‌ها نه تنها وبلاگ ضعيف نمي‌شود، بلكه خود را بيش از پيش نشان مي‌دهد. به طوري كه خواننده وبلاگ مي‌تواند با شخصيت وبلاگ‌نويس آشنا شود و او را راهنمايي كند و به‌طور حتم به رشد ش خصيت فرد كمك مي‌كند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول