واتس اپ روی قابلیت پخش پیام صوتی بدون نیاز به باز بودن صفحه چت کار می‌کند

مجازیست–هم اکنون در واتس اپ زمانی که پیام صوتی خود را پخش کنید و از صفحه چت خارج شوید، پخش آن نیز متوقف می‌شود. اما WABetaInfo که معمولا ویژگی‌های جدید Whatsapp را گزارش می‌کند، در آخرین نسخه بتای این پیام‌رسان برای محصولات اندرویدی (نسخه ۲٫۲۲٫۳٫۱) ویژگی جدیدی را کشف کرده که باعث می‌شود پیام‌های صوتی در تمام قسمت‌های آن همچنان پخش شود.

قابلیت جدید واتس اپ
با این ویژگی، زمانی که پیام صوتی خود را پخش کنید و به صفحه اصلی واتس اپ یا چت دیگری بروید، در بالای اپلیکیشن پخش‌کننده مخصوص محتوا ظاهر می‌شود. همچنین در این پلیر کوچک دکمه‌هایی برای توقف یا پخش مجدد فایل صوتی و حتی نواری برای مشاهده میزان تکمیل شدن آن وجود دارد.
در حال حاضر این ویژگی در دست توسعه قرار دارد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر، به نظر می‌رسد واتس اپ از مدت‌ها قبل در حال کار روی این پلیر است و اولین بار در اکتبر سال گذشته این ویژگی برای نسخه iOS مشاهده شده بود.
واتس اپ از ماه‌های قبل قابلیت‌های جدیدی را به ویژگی پیام صوتی خود اضافه کرده است. به همین منظور اوایل سال ۲۰۲۱ قابلیت تغییر سرعت پخش پیام صوتی به این اپلیکیشن اضافه شد و امکان بررسی آن‌ها پیش از ارسال نیز ماه گذشته در دسترس کاربران قرار گرفته بود.
هرچند واتس اپ همیشه ویژگی‌های جدیدی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد، اما اکثر اپلیکیشن‌های رقیب مانند تلگرام از مدت‌ها قبل به این قابلیت‌ها مجهز شده‌اند و کاربران هم اکنون نیز کاملا با آن‌ها آشنا هستند.
/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول