«جبهه جهادگران مجازی» در بخش دفاع مقدس

به اعتقاد بسیاری، یکی از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه غرفه 343 است. غرفه جبهه جهادگران مجازی که در بخش دفاع مقدس به دور از هیاهوی بخش وبلاگ ها به جذب نیرو می پردازد. این سایت که از کلوب کار خود را شروع کرده است، اکنون یک سایت و چند وبلاگ دارد و به نظر می رسید که باید در میان وبلاگ ها و وب سایت ها قرار می گرفت، اما در این بخش رنگ و بوی دیگری دارد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» ظاهر غرفه با اهداف آن همراه است و هرچند که حضور افراد فعال و علاقمند به حرکت های ارزشی در خود غرفه عامل اصلی جذب مخاطبان و بازدیدکنندگان به حساب می آید، ولی عده ای به خاطر بنری که در قسمت انتهایی آن نوشته شده است: “بلوتوث خود را روشن کنید” جذب غرفه می شوند. بنا بر نظر وزیری، یکی از فعالین در این غرفه، روزانه نزدیک به سی نفر عضو جدید جبهه می شوند.

جبهه، مصداف با نیمه شعبان در مشهد به طور جدی کار خود را آغاز کرد و مرام نامه اش را در شهر مقدس قم، به نمایش اعضای فعال خود گذاشت. این نمایشگاه اولین محلی است که جبهه خود را برای عموم معرفی می کند.

وزیری در مورد ساختار اجرایی جبهه جهادگران مجازی می گوید: وظایف در قالب مسئولیت ها تعریف شده است و مسئولیت ها شامل مدیر، کمیته فرهنگی، کمیته تبلیغات و روابط عمومی، کمیته آموزش و پژوهش و کمیته آی تی است.

از جمله فعالیت های این گروه در ایام نمایشگاه می توان به پخش تصاویر با محوریت پیامهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهدای هدایایی مخصوص میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به بانوان بازدیدکننده اشاره کرد.

از دیگر اقدامات جبهه جهادگران مجازی در ایام نمایشگاه، اهدای بروشورهایی با محتوای جنگ نرم و پیام های مقام معظم رهبری است. مرامنامه، ساختار اجرایی و چارت تشکیلاتی جبهه جهادگران نیز به صورت فرم هایی آماده در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول