انتشار پرسشنامه‌ای برای کاربران «فیس بوک»

پرسشنامه‌ای با موضوع “سنجش رابطه بین سرمایه اجتماعی کاربران در شبکه اجتماعی فیس بوک و مشارکت سیاسی و درگیر شدگی مدنی آن‌ها در دنیای واقعی” به همت یک دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی منتشر شد.

حسین کرمانی، دانشجوی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» درباره این پرسشنامه، ضمن اشاره به این موضوع که این پرسشنامه به منظور انجام بخشی از پایان‌نامه وی طراحی شده است، گفت: پر کردن این پرسش‌نامه نهایتا 20 دقیقه از وقت کاربران را خواهد گرفت و کمک بزرگی به من در راستای انجام پایان نامه‌ام خواهد نمود.

این پرسش‌نامه تنها برای کاربران شبکه اجتماعی “فیس بوک” طراحی شده است و طراح این پرسش‌نامه از مخاطبان خواست تا در صورتی که در این سایت عضویت ندارند از پر کردن آن خودداری کنند.

کرمانی افزود: در هیچ‌یک از مراحل تحقیق هویت شما مشخص نخواهد بود و تمامی اطلاعات این پرسش‌نامه صرفا به منظور استفاده در این پایان نامه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مشاهده و پر کردن این پرسش‌نامه این‌جا را کلیک کنید.

انتهای پیام/.

  • مجید

    سلام. دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم.موضوع پایان نامه من درباره میزان استفاده از شبکه های اجتماعی و عملکرد تحصیلی است. اگر پرسشنامه استانداردی جهت سنجش میزان استفاده از شبکه های اجتماعی دارید لطفا در اختیارم بگذارید. با تشکر

  • مریم بهارکامه

    با سلام من پرشنامه ای در زمینه میزان اسستفاده از شبکه های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانشجویان میخواستم میشه منو راهنمایی کنید.ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول