خرج یک میلیارد دلاری «فیس بوک» برای خرید «اینستاگرام»

شبکه اجتماعی “فیس بوک” برنامه “اینستاگرام” را به مبلغ 1میلیارد دلار خریداری کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از سی.ان.ان، “اینستاگرام”، اپلیکیشنی است که به کاربران موبایل‌ها و تبلت‌ها اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی را که می‌گیرند را با هم به اشتراک بگذارند.

این اپلیکیشن جلوه‌های تصویری متعددی بر روی عکس‌ها اعمال می‌کند که مورد پسند کاربران قرار گرفته است.

اینستاگرام، در ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ یعنی کمتر از دو سال پیش راه اندازی شد و تا هفته گذشته تنها بر روی گوشی‌های آی‌فون کار می‌کرد و تنها چند روز از آغاز به کار نسخه آندروییدی آن می‌گذرد.

“مارک زوکر‌برگ”، مدیر فیس بوک، متعهد شده است که روند گسترش این سیستم را با حفظ برند آن پیش ببرد.

او در صفحه فیس‌بوک خود نوشته: ما فکر می‌کنیم که حقیقت این است که اینستاگرام به خدمات دیگری جدای از فیس بوک هم متصل است و این یک تجربه‌ی مهم است.

زوکربرگ نوشته است: ما برنامه داریم تا امکانات و توانایی‌هایی که اینستاگرام دارد، مانند توانایی برای به اشتراک نگذاشتن عکس‌ها روی فیس‌بوک و یا تواناییِ داشتن ارتباط با افرادی مستقل از فهرست فیس‌بوکی را هم حفظ کنیم.

او اضافه کرده که این یک دغدغه مهم برای فیس‌بوک است. چرا که نخستین بار است که یک محصول و شرکتی را به دست آورده اند که خود کاربران زیادی دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول