آخرین مدل‌های لباس زنانه را در «مهر» صداوسیما ببینید

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، عدم وجود قانون در حوزه کاربران برای سایت بارگذاری ویدئوی «مهر» که علاقه دارد با نام «یوتیوب ایرانی» شناخته شود، باعث شده است این سایت در بعضی از بخش‌ها خلاف قوانین کشور عمل کند.

تنها قانونی که از این سایت می‌توان مشاهده کرد، یک قانون در زمینه حق مالکیت معنوی و مادی اثر است و هیچ قانونی درباره شیوه برخورد مدیران این سایت با کاربران ذکر نشده است.

همین موضوع باعث شده است تا محتواهایی در این رسانه بارگذاری شود که به هیچ‌وجه در شأن یک سایت وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نباشد.

اختصاص یک دسته به «مدل لباس‌های زنانه» در بخش بارگذاری عکس در این سایت، یکی از این موارد است که «وبلاگ نیوز» از آوردن نمونه‌های عکس‌های به‌روز شده در این بخش معذور است. علاوه بر این در همین بخش، عکس‌هایی با عنوان «مدل لباس اسلامی» بارگذاری شده است که در کم‌تر مواردی به مدل لباس اسلامی شباهت دارد.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی، روی آن کلیک کنید.

گرچه پرداختن به نیازهای دختران نوجوان و جوان در فضای مجازی اهمیت دارد، اما باید توجه کرد که ارائه مدلینگ به شیوه رسانه‌های غربی، موضوعی است که شاید در رسانه‌های داخلی رسمی قابل تأمل باشد.

البته این سایت در توضیح خود در صفحه «درباره ما» نوشته است:

درگاه رسانه مهر، یک درگاه با مدیریت خصوصی است و توسط جوانان علاقه‌مند به رسانه، محتواهای گوناگون را مدیریت، طراحی و سپس در این درگاه بارگذاری می‌شود.

بر این اساس، تمامی محتواهای این رسانه توسط مدیریت این سایت بارگذاری می‌شود و بررسی نام‌های کاربری بارگذار کننده عکس‌های ذکر شده در بالا به عنوان نمونه، می‌تواند ثابت کننده این موضوع باشد. جالب این‌جاست که تمامی عکس‌های این سایت با لوگوی «مهر» منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد عدم وجود یک قانون مشخص برای محدوده فعالیت این سایت و مسائلی چون سیاست‌های حریم خصوصی در آینده‌ای نه چندان دور مشکلات جدی را برای این سایت وابسته به معاونت رسانه‌های مجازی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

پیش از این، «مهر» برای افزایش بازدیدهای خود دست به کارهای اینچنینی زده بود که با تذکرهای «وبلاگ نیوز»، روند خود را اصلاح کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول