اینستاگرام هم «تبلیغاتچی» میشود
به گزارش «وبلاگنیوز» و به نقل از فارس، وال استریت ژورنال نوشت: فیس بوک که چندی قبل این سرویس را خریداری کرد و این روزها به دنبال گسترش دامنه فعالیت های تبلیغاتی خود است، اینستگرام را هم از نظر دور نداشته و در این زمینه دست به برنامهریزیهای مفصلی زده است.
فیس بوک امیدوار است از این طریق به درآمدهای بیشتری دست یابد و بتواند با سرویس تبلیغاتی گسترده گوگل که رتبه اول را در اختیار دارد، رقابت کند. قرار است ظرف چند ماه آینده تبلیغات در برنامه همراه اینستگرام امکان پذیر شود.
برای اینکه کاربران نسبت به تبلیغات یاد شده واکنش منفی نشان ندهند قرار است به آنها امکان داده شود تا تبلیغات نامطلوب را مخفی کنند. فیس بوک سال گذشته با پرداخت یک میلیارد دلار، اینستگرام را خریداری کرد و قصد دارد امکانات تازه ای به آن بیفزاید. اینستگرام هم اکنون 150 میلیون کاربر دارد که نسبت به سه ماه قبل 20 میلیون نفر افزایش یافته است.
انتهای پیام/.