فراخوان دومین جشنواره ملی دختران ریحانه منتشر شد

یه گزارش«وبلاگ نیوز» دومین جشنواره ملی دختران با نام «ریحانه» به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

ارائه الگوهای مناسب برای دختران و جلب توجه ویژه قشر دانشجویان به این الگوها و بستر سازی جهت حضور استعدادهای فرهنگی و هنری دختران دانشگاهی از جمله اهداف دومین جشنواره ملی دختران«ریحانه» است.

تمامی بانوان دانشگاهی ایران؛ در سه سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور میتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

بخش، پژوهشی، ادبی، هنری و ویژه برگزار می‌شود که طراحی سایت و وبلاگ نویسی و نرم افزار ویژه دختران (نرم افزار چند رسانه ای ، نرم افزار موبایل، ) در بخش ویژه  تعریف شده است.

دختران و جایگاه اجتماعی، دختران و عدالت اجتماعی، دختران و عفاف و حجاب، دختران و اخلاق اجتماعی و   دختران و نظام خانواده، موضوعات پیشنهادی این بخش است.

در این بخش آثار شرکت کننده باید ضمن رعایت موارد فنی، فعال بوده و در چارچوب قوانین و موازین فرهنگی جمهوری اسلامی ایران باشد.

آدرس سایت و وبلاگ مورد نظر  باید به همراه فرم ثبت نام موجود در سایت جشنواره، به پست الکتریکی جشنواره به آدرسjashnvareh.reyhaneh@gmail.comارسال شوند.

آخرین مهلت ارسال آثار۱۵اسفند ماه ۱۳۹۲ بوده و برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده و مراسم اختتامیه هفته اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ خواهد بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره  به آدرس  مراجعه کنند و یا سوالات خود را به پست الکترونیکی جشنواره ارسال نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول