خشم مردم، توییتر را از تصمیمش منصرف کرد

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از فارس، مدیران توييتر به علت انتقادهای گسترده کاربران از تغییرات اعمال‌شده در یکی از سیاست‌های این سایت، مجبور شدند به سرعت آن را به حالت اول بازگردانند.

پیش از این کاربران توییتر می توانستند جلوی دنبال کردن نوشته‌های خود در این سایت را از سوی افراد ناشناس بگیرند. اما توییتر ناگهان تصمیم گرفت این سیاست کاری خود را تغییر داده و به همه افراد اجازه دهد پست‌های دیگران را تعقیب کنند.

اما این اقدام مورد انتقاد گسترده کاربرانی قرار گرفت که نگران نقض حریم شخصی خود بودند و به شدت از توییتر به علت اعمال چنین تغییراتی انتقاد کردند.

مدیران توییتر در این مورد گفته‌اند آنها قصد دارند با تغییر سیاست خود در زمینه بلوکه کردن کاربران ناخواسته از نظرات کاربران در این زمینه اگاه شوند و حال که از نظرات آنها مطلع شده‌اند و می‌دانند که کاربران به علت چنین تغییراتی کمتر احساس امنیت می‌کنند، تصمیم خود را تغییر داده‌اند.

اعمال این تغییرات و بازگرداندن آن به حالت اولیه تنها چند ساعت به طول انجامید و بسیاری از کاربران طی همین مدت از اینکه ممکن است مورد سوءاستفاده هکرها و جانیان اینترنتی قرار بگیرند به شدت انتقاد کردند.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول