مسئولان اهتمام نسبت به شبکه ملی اطلاعات داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور :

  • شبیه خون فرهنگی را مقام معظم رهبری چندین سال قبل هشدار دادند که امروز مصادیق و شاخص های آن را در جامعه و فضای مجازی شاهد هستیم و این از برنامه های دشمن برای فضای مجازی که سرورهای آن را در اختیار دارد، است که وظیفه ما مسئولان است که نسبت به این مساله اهتمام لازم را داشته باشیم.
  • اگر ما به مسئولان محترم دولتی و کسانی که فضای مجازی را مدیریت می کنند، مرتب می گوییم و تذکر می دهیم، خواسته مردم است و در دستگاه قضایی شاهد هستیم که چه جرائم، خسارت‌ها و آسیب هایی به مردم وارد می شود بنابراین مسئولان اهتمام لازم و دنبال کردن شبکه ملی اطلاعات را در برنامه داشته باشند تا مردم بیشتر این استفاده و کمترین آسیب را ببینند.
  • تاکید ما در رابطه با مدیریت صحیح در فضای مجازی بخاطر این مسایل است چراکه دشمن یکی از راه‌های جنگ علیه ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در فضای مجازی به راه انداخته است که اگر این فضا آنطوری که قانون و مقام معظم رهبری از ما خواسته درست مدیریت نشود در پیشگاه خدا مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.
  • در عرصه‌های مختلف نیازمند اندیشه‌ها، تفکر، راه و رسم قاسم سلیمانی‌ها هستیم و ما در دستگاه قضایی و مسئولان بخش‌های مختلف مدیریت کشور توجه دادشته باشیم که سردار سلیمانی رفت و وظیفه اش را انجام داد که خداوند مقام و منزلتی به او داد که برای ماها قابل درک نیست.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول