مادران سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند

عبدالقدیر کریمی فرماندار شهرستان گنبدکاووس بعد از ظهر امروز در همایش «نقش سواد رسانه در سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش بانوان در انتخابات»:

  • نمایندگان مجلس شورای اسلامی به معنای واقعی کلمه نقش موثری در تحقق مطالبات و نیازهای ضروری مردم و تامین امنیت و آرامش دارند.
  • یک نماینده شایسته و توانمند باید بتواند از ظرفیت ریاست مجلس شورای اسلامی، وزرا، دفتر مقام معظم رهبری و همه ظرفیت‌های ملی در کنار هم برای مردم شهرستان خود بستری فراهم کند تا نیازها و دغدغه‌های به حق آنها برطرف و آرامش و امنیت برقرار شود.
  • نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش موثری در تحقق مطالبات و نیازهای مردم دارند و باید از این نقش تاثیرگذار خود به نحو احسن استفاده کنند.
    بانوان یک ظرفیت مهم در حوزه‌های مختلف اجتماعی هستند. بانوان برای ایفای نقش مادری و همسری خود در خانواده باید در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره اطلاعات و دانش خود را به روز کنند.
  • فرزندان و جوانان امروزی اشرافیت کامل به فضای مجازی و کانال‌های مختلف دارند و ایجاب می‌کند بانوان سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند تا بتوانند هدایت‌گر خوبی برای فرزندان بوده و نقش موثری در اجتماع داشته باشند.

/فارس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول