حضور 1060 وبلاگ در مسابقه بسیج دانش آموزی

جشنواره ها و مسابقات- 8آذرماه، آخرین مهلت شرکت در سومین مسابقه وبلاگ نویسی بسیج دانش آموزی بود و طبق آمار اعلام شده بیش از 1060 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» سایت سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گویی با خانم سهرابی، مدیر اجرایی مسابقات وبلاگ نویسی این سایت نحوه برگزاری و داوری این مسابقه را جویا شده است.

سهرابی ضمن اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان در این مسابقه گفت:«داوری وبلاگ ها آغاز شده است و همان طور که قبلا در قسمت ضوابط و شرایط اعلام کرده بودیم داوری در سه قسمت انجام می شود: اول داوری محتوایی، دوم داوری طراحی و سوم داوری فنی که به هر بخش 30 امتیاز تعلق خواهد گرفت.»

مدیر اجرایی مسابقات وبلاگ نویسی سایت سازمان بسیج دانشجویی درباره ترکیب هیات داوران خاطرنشان کرد:«هیات داوران که متشکل از 3 نفر است درسه مرحله داوری می کنند. ابتدا وبلاگ هایی که قوانین اولیه را رعایت کردند و در خصوص موضوعات مسابقه وبلاگ ساخته اند مورد بررسی قرار می گیرد. در مرحله دوم هر کدام از داوران در قسمت محتوا ،طراحی و فنی با توجه به امتیازات از قبل اعلام شده، امتیاز بندی می کنند و مرحله سوم هیات ناظرین داوران به تجمیع امتیازات و بررسی نهایی وبلاگ ها خواهند پرداخت.»

سهرابی با اشاره به استقبال بیش از انتظار دانش آموزان از این مسابقه اعلام نتایج تا عید سعید غدیرخم را بسیار مشکل دانست و افزود:«ان شاءالله تلاش می کنیم تا تاخیری صورت نگیرد. ولی با توجه به حساسیت بالای کار و دقت نظر بیش تر اگر زمان اعلام نتایج طول کشید به اطلاع شرکت کنندگان خواهیم رساند.»

اعلام نتایج مسابقه وبلاگ نویسی بسیج دانش آموزی از طریق سایت این سازمان صورت خواهد گرفت و جوایز به نشانی پستی برگزیدگان ارسال خواهد شد.
انتهای پیام/.

One comment

  • “با سلام. ممنون از مطالب مفيدتان…….اميدواريم از سايت ما هم که در زمينه آموزش و نرم افزارهای تحت وب آموزشی فعاليت می کند بازديد نماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول