نگاهی به ابر کلمات کلیدی در پرشین بلاگ

واژه های کلیدییادداشت: کلمات کلیدی در سیستم جدید پرشین بلاگ، صرف نظر از مزایای عمده ای که دارد، امکان دنبال کردن وبلاگ هایی را که با موضوع خاصی یادداشت داشته اند بسیارآسان می کند. در واقع با این جستجو میتوان به مجموعه یادداشت های نویسنده با یک کلیدواژه رسید و همه را یک جا ارزیابی کرد.

کلمات کلیدی، نشان دهنده حساسیت های ویژه وبلاگ نویسان به موضوع خاصی هستند. به طور مثال در ماه گذشته کلمات کربلا، محرم، عاشورا و حسین در مجموع (٧٠٠ لینک) را به خود اختصاص داده است که ازبین این کلمات عاشورا با( ٢٣۶لینک)و محرم با (٢٠۵ لینک) پرتعدادترین ها بوده اند که می تواند ناشی از مناسبت زمانی بکارگیری کلمات فوق باشد.

فهرست کلمات کلیدی کنونی پرشین بلاگ نشان می دهد وبلاگ نویسانی که از ابزار کلمات کلیدی استفاده کرده اند در ماهی که گذشت علاقه مندی خود را به سیاست خارجی و شرایط روز، که برجسته ترین آن جنگ اخیر غزه است، با کلمات غزه (فارسی و انگلیسی)، فلسطین، اسرائیل، صهیونیسم و حماس، مجموعا ۴٨٩ لینک و کلمه غزه را به عنوان پرتعداترین (٢۶۶ لینک) نشان داده اند و البته نسبت به سیاست داخلی هم با دو کلمه کلیدی خاتمی (١۶١) لینک و احمدی نژاد (١۵۵) لینک.

کلمات عمومی تری هم در این فهرست دیده می شوند که نشان دهنده حوزه های تولید محتوای علاقه مندان به استفاده از کلمات کلیدی است. از جمله می توان به عکس ( ٧۶۶ لینک)، شعر ( ٧۶١ لینک)، زندگی (۵۴١لینک)، عشق (١٢٨٢لینک )، ایران(۵٣۴)، خدا (۵٢١) و داستان ( ٣١۶)، اشاره کرد.

اقلیما پولادزاده، مدیریت سایت پرشین بلاگ
لحظه هایی که می گذرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول