واکنش وبلاگستان فارسی به خبر درگذشت حضرت آیت الله بهجت

حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره)در وبلاگ ها- با انتشار خبر رحلت آیت‌الله‌العظمی بهجت در رسانه‌های کشور، وبلاگ‌ها و فضای مجازی فارسی نیز به سوگ این عروج نشستند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خیمه، در لحظه تنظیم این گزارش مرورگر گوگل بیش از 200 پست وبلاگی که درباره رحلت آیت الله بهجت به روز شده بودند را ثبت کرده بود.

وبلاگ‌نویس‌های ایرانی در حالی به انتشار خبر فوت آیت‌الله بهجت پرداختند که بیش از نیمی از آنها در رده‌ وبلاگ‌های دینی نیستند. وبلاگ‌های مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی و حتی وبلاگ‌های حوزه فناوری اطلاعات درباره درگذشت این مرجع عالیقدر شیعه نوشته‌اند.

وبلاگ‌نویسان ایرانی در گام اول خود به انتشار خبر و بازنشر زندگی‌نامه و عکس‌های این مرجع راحل پرداخته‌اند و باید منتظر پست‌های بیشتری با محتوای عمیق‌تر که به شخصیت این مرجع می‌پردازد، باشیم.

اجتماعات مجازی فارسی‌زبان که این روز ها تحت‌الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌اند با انتشار این خبر حال و هوای متفاوتی یافته است. کاربران شبکه‌ های اجتماعی مانند فیس‌بوک با انتشار لینک خبر ارتحال این مرجع ضمن انتشار این خبر به معرفی شخصیت این بزرگوار پرداخته‌اند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول