جشنواره وبلاگ نویسی “میلاد حجت” برگزار می شود

میلاد حجتجشنواره ها و مسابقات- جشنواره وبلاگ‌نویسی “میلاد حجت” توسط پایگاه اینترنتی انتظار حجت و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و خبرگزاری شبستان نمایندگی گیلان برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» گسترش فرهنگ مهدویت در فضای مجازی، ایجاد جمعیتی مهدوی در فضای اینترنت، ترغیب نوجوانان و جوانان به نگاشتن وبلاگ‌های مهدویت، نشان دادن بینش مهدوی جوانان مهدوی در فضای مجازی، ایجاد رقابتی دوستانه و در عین حال تلاش برای داشتن بهترین وبلاگ مهدوی، ترویج مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری در فضای ملتهب اینترنت و دوری جستن از خرافات، ادیان دروغین و نشان دادن حقیقت مهدویت از اهداف جشنواره میلاد حجت است.

بر این اساس هر فرد فقط قادر به شرکت در یک وبلاگ است و با شرکت بیش از دو وبلاگ، ثبت نام دوم حذف مي شود.

هم چنين فقط وبلاگ‌هایی با موضوع مهدویت و امام زمان (عج) در جشنواره شرکت داده مي شوند و به علت محدودیت زمانی در داوری‌ها تنها مطالب صفحه اصلی وبلاگ ارزیابی مي شود.

داوری جشنواره در 2 بخش فنی و محتوایی انجام می‌ شود. امتیاز داوری‌ در هر بخش 50 امتياز است و امتيازها در پایان از 100 محاسبه می‌شود.

در بخش محتوایی، غنی بودن مطالب، درج منبع برای هر مطلب، داشتن جذابیت، عدم کپی‌برداری از سایت‌ها و وبلاگ‌ها، به‌روز رسانی منظم، استفاده از اشعار عاشقانه و استفاده از تصاویر برای هر مطلب از امتیازات ویژه این بخش است.

در بخش فنی، سبکی قالب، گرافیک وب، استفاده از رنگ‌های شاد و سنگین برای قالب، تطابق هدر با موضوع وبلاگ، امکانات متنوع برای کاربران، داشتن آرشیو کامل از مطالب و بازدید بالا و قرار گرفتن وبلاگ در موتورهای جستجوگر از امتیازات ویژه این بخش است.

علاقه‌مندان می‌توانند در تمام رده‌های سنی برای شرکت در جشنواره تا سی ام مرداد 88 اقدام کنند و نتايج جشنواره 14 شهریور 88 مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) اعلام مي شود.

لوح تقدیر، سکه بهار آزادی، بسته نفیس محصولات فرهنگی و فضای اینترنتی، جوایزی است که به پنج برگزیده این جشنواره اهدا می شود.

علاقه مندان براي شركت در جشنواره مي توانند از اینجا وارد سایت جشنواره شوند!
انتهای خبر/.

خبرنگار: حمیدرضا علیپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول