52 جايزه به پايگاههاي اينترنتي و وبلاگهاي سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

نمایشگاه رسانه های دیجیتالجشنواره ها و مسابقات- سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در بخش “پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها” 52 جایزه به برگزیدگان خود اهدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» “مجید صادقیان” دبیر این بخش با اعلام این مطلب به ستاد خبری جشنواره گفت: بخش پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها 52 برگزیده خواهد داشت که شامل 3 برگزیده در هر یک از حوزه های 14 گانه بخش پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای این بخش تا 31 مراد ماه تمدید شده بود، اعلام کرد: داوری های این بخش که در 3 مرحله انجام می شود، پس از پایان مهلت ارسال آثار آغاز شده است. در مرحله اول کار غربال گری انجام می شود و سایت هایی که مشکلات ابتدایی دارند ـ از قبیل لود نشدن، در دسترس نبودن و… از بخش مسابقه خارج می شوند.

به گفته صادقیان داوری ها در مرحله دوم بر اساس کار برگ هایی که در 4 حوزه اصلی تعریف و طراحی شده اند انجام خواهد شد. حوزه های “کاربردی”، “محتوایی”، “گرافیک” و “فنی” چهار حوزه ای هستند که در مرحله انتخاب نامزد های نهایی، معیار داوران بوده است. در این مرحله از میان تمام نامزد های باقیمانده از مرحله اول 104 اثر برای راهیابی به مرحله دوم انتخاب خواهند شد.

صادقیان با بیان اینکه بخش “پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها” دارای 14 بخش است که هر کدام 3 برگزیده خواهند داشت گفت: در آخرین مرحله داوری 104 نفر به بخش نهایی راه پیدا می کنند که از این تعداد تنها 52 نفر برگزیده نهایی خواهند بود.

وی در خصوص جوایز این بخش نیز خاطرنشان کرد: در دوره قبل سه سکه بهار آزادی به نفر اول، دو سکه به برگزیده دوم و یک سکه بهار آزادی به نفر سوم اهداء شد؛ اما باید جوایز این بخش را افزایش داد. ما این موضوع را به مسوولان جشنواره پیشنهاد داده ایم اما هنوز جوایز به صورت دقیق مشخص نشده است.

سومين جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال امسال به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 8 تا 18 مهرماه در 6 بخش «اصلی» و 8 بخش «جنبی» در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
انتهای خبر/.

خبرنگار: سیدجعفر فاطمی نوش آبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول