هر کسی از طرف خودش نباید سایت ها و وبلاگ ها را فیلتر کند

دکتر محسن رضاییرسانه وبلاگ- دکتر محسن رضایی معتقد است که فیلترینگ سایت ها و وبلاگ ها در کشور باید قانونمند شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، ضمن تایید اصل مقوله فیلترینگ سایت ها و وبلاگ های غیر اخلاقی و غیرمجاز، این مسئله را در کشور نیازمند قانونمند شدن دانست و گفت:«فیلترینگ در کشور ما باید قاعده مند شود و هر کسی از طرف خودش نباید کار فیلتر کردن سایت ها و وبلاگ ها را انجام دهد. باید قانون دقیقی در این زمینه وضع شود تا مردم ما از این امکانات وسیع اطلاعاتی که در اطراف ماست محروم نشوند.»

هم چنین رضایی کار ویژه این نمایشگاه را اطلاع رسانی تخصصی و فنی یک صنعت قلمداد کرد و ادامه داد:« با توجه به استقبالی که مردم ما طی 10 سال اخیر از رسانه های جمعی داشته اند، هنوز فضاهای زیادی وجود دارد که اطلاع رسانی تخصصی انجام شود و خلاهای عمیقی در این زمینه احساس می شود. این نمایشگاه می تواند این شکاف را پر کند و خلاها را به حداقل برساند.»

این مقام مسئول، نقش نمایشگاه رسانه های دیجیتال را در جنگ نرم موثر دانست و گفت:«مردم و نخبگان از این ابزار سحر آمیز هم در پیشرفت های مادی و هم در پیشرفت های معنوی باید استفاده کنند. رسانه های دیجیتال مانند یک سلاح دو سویه هستند که کارکردهای خوب و بد دارند و مردم در این زمینه باید بیش تر توجیه شوند و نمایشگاه می تواند در این زمینه فعال عمل کند.»
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول