بوی سیب3 در راه است

علی اصغر جوشقان نژادمسابقات- علی اصغر جوشقان نژاد، مدير فني بوي سيب2 و دبير بوي سيب3 از شروع تبليغات اين جشنواره وبلاگي از شانزدهم آذر مصادف با روز دانشجو خبر داد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نيوز» جوشقان نژاد ضمن اعلام این خبر در پاسخ به سوالي مبني بر تفاوت‌هاي بوي سيب2 و 3 به خبرنگار ما گفت: در مسابقات قبلي، ما وبلاگ‌ها را ارزيابي مي‌كرديم. ولي در بوي سيب3 هر پست را مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم. به همين منظور تمامي وبلاگ‌ها اعم از مذهبي و غير مذهبي قادر به شركت در اين مسابقه حتي با يك پست هستند. البته مشكلي بر سر راه داريم که آن مشکل، نبود آيين نامه است كه در دست تهيه و تنظيم آن هستيم ولي از اين بابت مطمئن هستيم كه هرچه پست‌ها قوي تر باشند امتياز تعلق يافته بيشتر خواهد بود.

هم چنین دبير سومين جشنواره‌ بوي سيب درباره بخش هاي دیگر این جشنواره گفت: ما در اين دوره مانند دوره‌ قبل شاهد بخش گرافيكي هستيم. ولي سعي مان بر اين است كه بيشترين توجه‌مان را بر روي پادكست قرار دهيم و حتي براي اين منظور يك سري صوت آماده در اختيار شركت كنندگان قرار مي‌دهيم تا براي انجام كار راحت تر باشند. البته باید اضافه كنم که اين پادكست ها بايد بدون موسيقي باشند و در دو مدل صوت و بلوتوث خواهند بود كه مدل صوتي بايد در حدود 10 دقيقه و مدل بلوتوثي در حدود 2 دقيقه باشد. در اين دوره ويدئوبلاگ و فوتوبلاگ نداريم.

جوشقان نژاد با ذکر این مطلب که دبیرخانه جشنواره برای جلب مشارکت تمامی سرویس دهنده های وبلاگی در حال رایزنی است ادامه داد: از 27 آذر ماه ثبت نام مسابقه آغاز مي‌شود و تا روز 16 بهمن يعني اربعين حسيني ادامه دارد. برگزاري اختتاميه هم در هفته‌‌ وحدت خواهد بود. البته بايد اضافه كنم كه داوري از همان مراحل اول آغاز مي‌شود چون اين دوره پست محور است.

گفتنی است در پایان دبير اين جشنواره از مشاركت کامل شبکه راديویی معارف خبر داد ولي از همكاري موسسات ديگر به طور مشخص و متقن صحبتي به ميان نياورد.
انتهای خبر/.

۳ comments

  • masoud

    واقعا به شعور وبلاگنويسي ما توهين كرديد
    اگر امسال مي خواهيد پست ها را بررسي كنيد پي سال قبل چه چيز وبلاگ ما رو بررسي كردين
    آيا وبلاگ غير از پست هاش چيز ديگري هم داره؟

    • علیرضا

      ربطي به شعور ندارد. ملاك هاي امتياز دهي تغيير كرده تا افراد بيشتري در مسابقه شركت كنند.

  • رهگذر

    سلام مسعود جان. اگر وبلاگ مورد بررسی قرار بگیرد قالب آن، موسیقی زمینه آن و امکانات دیگر آن، همچنین میزان به روز رسانی و… مهم است اما اگر فقط یک پست ملاک باشد قصه چیز دیگری خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول