سکوت وبلاگی “صعده”!

صعده - یمنحرکت های وبلاگی- با وجود گذشت یک هفته از شدت گرفتن حملات صورت گرفته به منطقه “صعده” در کشور یمن، وبلاگستان فارسی هنوز در این زمینه عکس العمل مشخصی نشان نداده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» تشدید حملات نظامیان یمنی و سعودی به منطقه “صعده” در کشور یمن و همچنین کشتار بی رحمانه شیعیان در این منطقه، هنوز باعث نشده است که وبلاگستان فارسی که در جریانات مشابه، با حرکت ها و خروش های وبلاگی به عکس العمل و تاثیر گذاری می پرداخت، در این زمینه بیدار شود و جنبش جدیدی را آغاز نماید.

همانند همیشه، عده ای هستند که درباره این موضوعات بنویسند. اما تعداد آن ها آن قدر کم است که هیچ گاه نمی توان از آن ها به عنوان یک حرکت وبلاگی نام برد.

یکی از وبلاگ نویسان فعال در شبکه اجتماعی “فرندفید” با اعتراض به سکوت وبلاگی نسبت به وقایع اخیر “صعده” نوشته است:

آدم شگفت زده می‌شه می‌بینه دوستانی که سر قضیه غزه اونطور پرشور حرکت کرده بودند و حتی در فرودگاه برای اعزام متحصن بودند،‌سر کشتار سعودی در صعده یمن،‌ یه پست وبلاگی هم در نمی کنند از خودشون

به نظر می رسد فعالان وبلاگ نویس فارسی زبان -فارغ از هر رنگ و خط فکر سیاسی و مذهبی- لازم است که دیگر سکوت را کنار بگذارند و همانند بیش تر اتفاقات سیاسی و اجتماعی پیرامونی خود، دین خود را نسبت به مردم بی دفاع “صعده” ادا کنند.

پایگاه خبری “وبلاگ نیوز” آمادگی خود را برای پوشش کامل خبری این موج وبلاگی اعلام می کند.
انتهای پیام/.

۱۱ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول