هجم عظیم وبلاگ نویسی بسیجیان از اولین اقدامات برای مقابله با تهدیدات نرم است

بسيج۲همایش ها- به همت كانون جوانان بيسج ناحيه مقاومت بسيج سپاه آران وبيدگل دوره وبلاگ نويسي با هدف مقابله با تهديدات نرم دشمن وافزايش دانش اينترنتي درسپاه آران وبيدگل برگزارشد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مسئول كانون جوانان سپاه آران وبيدگل در گفت و گو با خبرنگار ايلنا ضمن اعلام اين مطلب افزود: اينترنت و آسيب هاي ابنترنتي يكي از مهمترين تهديدات در جنگ نرم محسوب شده كه استكبار جهاني برنامه هاي گسترده ومتنوعي را در اين جهت براي جوانان ما درنظر گرفته است .

علي اصغر قديري مفردافزود: براي مقابله با اين تهديد بايد پاسخ دشمن را از هرجايي كه وارد شد و با هر وسيله اي كه اقدام مي كند در همان جا و وسيله داد.

وي با اشاره به توان وقدرت مردمي بسيج تصريح كرد: بسيج نقش بسيار مهمي را در مقابله با اين تهديدات ياري كرده كه ناديده گرفتن اين نقش حركت در مسير مقابله با تهديدات نرم را بسيار كند و بي تاثير مي كند.

به گفته وي وبلاگ نويسي بسيجيان وهجم عظيم وگسترده آن يكي از ابتدايي ترين و قوي ترين افدامات براي مقابله با تهديدات نرم است كه ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان آران وبيدگل اين مهم را در دستور كار خود قرار دارد.

گفتني است ناحيه مقاومت سپاه آران وبيدگل دراين راستا دوره مقدماتي آموزش خبرنگاري ويژه بسيجيان ناحيه مقاومت سپاه اين شهرستان را نيز در دانشگاه پيام نور آران وبيدگل برگزار نموده است.

سروان پاسدارمحمد گل زاده آراني مسئول روابط عمومي سپاه آران وبيدگل با اشاره به اهميت اطلاع رساني و نقش رسانه در دنياي كنوني گفت: رسانه وعملكرد آن نقش بسيار مهمي در ثبات اجتماعي و افزايش بصيرت و دانش جامعه دارد به طوري كه اگر در جامعه رسانه نقش خود را به خوبي ايفا نكند دشمنان آن جامعه با بدست گرفتن افكار عمومي از طريق رسانه هاي خود به آساني مي توانند اهميت آن جامعه را به خطر بياندازند .

گل زاده با بيان رويكرد جديد سپاه نسبت به رسانه و گسترش مسئوليت ها وماموريت هاي روابط عمومي در سپاه به نقش آن در عملكرد صحيح رسانه درمقطع كنوني حامعه اشاره نمود وگفت سپاه و بسيج ظرفيت بسيار بالايي براي انعكاس اخبار وگزارشات دقيق وصحيح از وقايع و رخدادهاي اجتماعي وعلمي فرهنگي دارد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول