دشمن حضور خود در فضای مجازی را تقویت کرده است

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با هزینه میلیارد دلاری، حضور خود در فضای مجازی را تقویت کرده است.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از قم، سردار یدالله جوانی، در مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در دانشگاه مفید قم با بیان این‌که امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که با شیوه های قدیمی نمی تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، اظهار داشت: دشمن با استفاده از جنگ نرم و گسترش تهاجم فرهنگی به مقابله با جمهوری اسلامی ایران پرداخته است و این نشان می دهد شیوه های مقابله دشمن با جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، تصریح کرد: امروز چشم امید آمریکایی ها به داخل جمهوری اسلامی دوخته شده است و فعالیت گسترده ای را در فضای مجازی آغاز کرده اند و در این راستا هیلاری کلینتون گفته است که ما باید از طریق فضای مجازی از معترضین داخل کشور دفاع کنیم.

مدیر سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هزینه های دشمن برای مقابله باجمهوری اسلامی ایران، یادآور شد:امروز دشمن میلیاردها دلار برای حضور گسترده در فضای مجازی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران هزینه می کند

جواني تصریح کرد: دشمن به دنبال اين است كه با ترويج تهاجم فرهنگي ايمان جوانان ما را تضعيف كند، تا ما از دشمن بترسيم و دست‌هاي خود را به نشانه تسليم بالا ببريم.
انتهای خبر/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول