باید خسته نشوند…

چند روز پیش سردار جوانی میهمان ما بود در دانشگاه مفید جلسه که تمام شد فرصت را مغتنم دیدم که گپی با معاون سیاسی سپاه بزنیم از هر دری گفتیم و درد دل کردیم بخشی از این درد دل دردل های ما از وضعیت مسدود سازی سایت های ارزشی بود که مناسب دیدم منتشر بشوند.

من: سردار چند وقتی است که هم شما هم ما شاهد مسدود شدن سایت ها و وبلاگ های ارزشی شاخص توی محیط اینترنت بودیم نظر شما نسبت به این کار چیست؟

سردارجوانی : حتما ما معتقدیم باید از سایت های ارزشی پشتیبانی و حمایت بشود و مسدود کردن این سایت ها کار در حالت کلی کار درستی نیست اما خب من خبر ندارم منظور شما کدام سایت ها هستند و چه کسی به چه دلیلی آن ها رو مسدود کرده است.

من: ظاهر خود ارشاد این کار رو کرده است به نظر می رسد یه جریانی وجود دارد که کم و بیش سنگ جلوی پای فعالان ارزشی فضای مجازی می اندازد.

سردار جوانی: وقتی علیه آقای «ش» از یکی از مجموعه های دولت شکایت میشود خب این جریان ممکنه از یک سایتی هم خوشش نیاید، گاهی فشار به نشریات و رسانه ها و سایت های ارزشی از سوی دولت و مجموعه های خودی هست.

اما نباید فراموش بشود نیرو هایی که می خواهند در این عرصه فعالیت کنند باید صبوری، بردباری، شکیبایی، جزو ویژگی هاشون باشد اعتقاد و ایمان به هدف داشته باشند و خسته نشوند. کسانی که در راستای ارزشها کار می کنند باید کار خوب انجام دهند و این کار خوب را هم به بهترین نحوه انجام دهند. زمان جنگ و جبهه، دشمن و خط روشن بود. اما الان این طور نیست و لازمه حضور و فعالیت موثر در این فضا هشیاری ویژه و بصیرت است.

علیرضا شاطری، وبلاگ چرک‌نوشت‌های یک بچه آخوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول