برگزاری کلاس‌های تخصصی سیستم عامل DOS

اخبار هفته دوم مردادماه و نظرات داغ رضا احسان پور

*فصل رویش فعالان فضای مجازی (+)
اردوی یک روزه تفریحی رزمی فعالان فضای مجازی در روز پنج شنبه هفتم مرداد ماه ۸۹ در شهرک سینمایی دفاع مقدس و با حضور بیش از ۵۰ نفر از وبلاگ‌نویسان، مدیران وب‌سایت‌ها و فعالان جامعه مجازی برگزار شد.

سخنگوي اين اردو كه خواست نامش فاش نشود در گفتگوي اختصاصي با داغ نيوز اعلام كرد: ملاك انتخاب افراد براي شركت در اردو “عشقي” بود و محل تامين بودجه آن به هيچكسي ربطي ندارد؛ حتي شما دوست عزيز. وي با اشاره به اين نكته كه برنامه آتي ما برگزاري اردوي زيارتي رزمي كيش است عنوان كرد: جاي شما خالي؛ خيلي حال داد!

*دکتر جلالی: ایران اصلا اینترنت ندارد (+)
کارشناس فناوری اطلاعات با بیان اینکه اتحادیه جهانی مخابرات حداقل دسترسی کاربران به اینترنت ۲۵۶ کیلوبیت در ثانیه را به عنوان شاخص ضریب نفوذ محاسبه می‌کند گفت: از نظر اتحادیه جهانی مخابرات، ایران اینترنت ندارد و ضریب نفوذ اینترنت در ایران زیر یک درصد است.

وي با اشاره به اينكه ايران حتي ويندوز هم ندارد از برگزاري كلاس هاي تخصصي سيستم عامل DOSخبر داد.

*بانک ملی، برگزار کننده دومین جشنواره وبلاگ های بانکی (+)
با هدف تبیین اهمیت و کاربردهای وبلاگ نویسی در حوزه امور بانکی و تشویق جامعه بانکی ایران به تعامل در محیط مجازی، بانک ملی ایران دومین جشنواره وبلاگ های بانکی ایران را برگزار می کند.

دبير اين جشنواره افزود: وبلاگنويسي و هركاري غيرمرتبطي بغير از خدمت رساني به مردم در انجام امور بانكي در اولويت كاري ما قرار دارد.

*اینترنت هفت نفر کلیددار دارد (+)
«پائول کین» متخصص علوم رایانه ای در انگلستان یکی از هفت نفر در سراسر جهان است که مسئولیت خاموش و روشن کردن اینترنت را در شرایط بحرانی به عهده اش گذاشته اند.

يك نفر ايراني هم مسئول بالا دادن كركره اينترنت و آب و جارو كردن و با آفتابه آب پاشيدنن دم در ورودي اينترنت است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول