برگزاری مراسم روز جهانی وبلاگ و پایان مدیریت «پولادزاده»

مراسم روز جهانی وبلاگ به میزبانی گروه سایت‌های «پرشین بلاگ» روز گذشته در سالن همایش‌های خانه شهریاران جوان برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این مراسم در روز شنبه 13 شهریور از ساعت 18 آغاز شد و تعدادی از کاربران این سرویس‌دهنده پیرامون موضوعاتی چون روزنوشت، وبلاگ‌های فناوری اطلاعات (IT)، فوتوبلاگ، ادبیات و کوتاه‌نویسی دقایقی را سخنرانی کردند.

در این میان و در هر بخش، 3 وبلاگ‌نویس مدعو هم برای بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع به روی سن دعوت می‌شد.

معصومه ابتکار، نماینده شورای اسلامی شهر تهران هم در بین برنامه‌ها دقایقی را سخنرانی کرد و ضمن انتقاد از وضعیت نابسامان مسدود سازی وبلاگ‌ها و با اشاره به مسدود شدن و مهاجرت اجباری خود، گفت: با فیلتر کردن یک وبلاگ، هویت آن از بین نمی‌رود. من هم امیدوارم روزی برسد که بتوانم مجدد در پرشین بلاگ به وبلاگ‌نویسی مشغول شوم.

ابتکار سال‌های تصدی‌گری سیدمحمد خاتمی در سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران را “دوران تولد و تبلور اینترنت” عنوان کرد و افزود: ما ارزش کار خانواده وبلاگستان در موضوعات مختلف را در عمل دیدیم. ای کاش مسئولین ما بیش‌تر قدر ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی را می‌دانستند و کاش به این سرمایه‌های اجتماعی بیش‌تر توجه می‌شد.

معاون رئیس جمهوری در زمان اصلاحات تغییر نگاه در سیاستگذاران فضای مجازی را راهکار جلوگیری از مهاجرت‌های مجازی از سرویس‌دهنده‌های داخلی عنوان کرد و ادامه داد: امیدوارم سرویس‌دهنده وبلاگ پرشین بلاگ به عنوان یک سرویس دهنده مستقل، به فعالیت خود ادامه بدهد و فروش این سرویس‌دهنده اتفاق نیفتد.

علاوه بر این بهاره رهنما و دکتر میرشکرایی به عنوان وبلاگ‌نویسان شاخص این سرویس دهنده دقایقی را سخنرانی کردند.

در پایان مراسم هم اقلیما پولادزاده، مدیر سرویس دهنده وبلاگ پرشین بلاگ با تشکر از کسانی که در دوران مدیریت این سرویس دهنده به او کمک کرده‌اند، به صورت رسمی از مدیریت «پرشین بلاگ» خداحافظی کرد.

مراسم روز جهانی وبلاگ در آستانه افطار و با صوت ربنای محمدرضا شجریان و پس از آن با پذیرایی از حاضرین پایان یافت.
انتهای پیام/.

۲ comments

  • وقتی یک نفر چیزی نمی فهمد!
    اصلاح طلبها از جمله خود آقای خاتمی که اکنون به حق جزو سران فتنه نامگاری شده است در تمام اعمالشان یک هدف را دنبال می کردند و آن نابود کردن کشور وانقلاب بود!
    ونباید خانم ابتکار خود را به نفهمیدن بزند وبه خیال خود از هر فرصتی استفاده کند تا دوران ننگین وسیاه اصلاح طلبها را سفید و روشن جلوه بدهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول