برگزاری کارگاه آموزشی «شبکه اجتماعی»

کارگاه آموزشی «شبکه های اجتماعی» یکشنبه 18 مهرماه در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، این کارگاه که در بخش خانواده چهارمین نمایشگاه بین المللی برگزار شد در دو بخش طرح ریزی شده بود.

بخش اول آن مربوط به معرفی، تبیین و توضیح اهمیت و جایگاه شبکه های اجتماعی به عنوان اصلی ترین و پرمخاطب ترین امکان فضای مجازی بود. در همین جلسه بیان شد که ازمهمترین ویژگی های شبکه های اجتماعی بسیج کنندگی و سازماندهی اخبار در یک زمان و مکان گردهم بیایند.

اطلاع رسانی و خبررسانی شهروندی، استفاده از فناوری های مختلف در این شبکه ها از دیگر کاربردهای این شبکه ها عنوان شد و ذکر شد که طی تحقیقی که در آمریکا صورت گرفته است، زنان مخاطبان اصلی شبکه های اجتماعی هستند

هم چنین به این نکته اشاره شد که رئیس جمهور آمریکا (اوباما) اولین شخص سیاسی ای بود که از این امکانات استفاده کرد و به نظر می رسد که علت پیروزی او در انتخابات همین امر بود، او در حال حاضر یک میلیون دوست و 5میلیون حامی در فیس بوک دارد.

در بخش دوم این کارگاه به معرفی و بیان امکانات و توسعه فضای تبیان پرداخته شد و به نظر می رسد که این کارگاه بیشتر براساس معرفی شبکه اجتماعی تبیان که در آینده ای نزدیک تشکیل خواهد شد، صورت گرفت.

از این رو شرکت کنندگان پس از پایان کارگاه احساس نوعی نارضایتی از برنامه را داشتند چرا که تصور میشد هدف اصلی از چنین امکاناتی آشنایی با شبکه های اجتماعی بود، نه صرفا معرفی تبیان و امکانات آن.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول